Team WilP Geplaatst 22 januari 2012 Geplaatst 22 januari 2012 Een paar jaar geleden is hier al een poging gedaan om het puntjesjagen niet aan te moedigen door de ranglijsten niet meer direct zichtbaar te maken op je profiel. Helaas is dat toen niet gelukt omdat er direct een andere groep opstond die dit soort lijsten graag wilde voortzetten. Geheel in eigen belang en ze wilden niet inzien dat het puntjesjagen een serieus probleem ging worden. Waarom dan je banner onder je post?
BY Angels Geplaatst 22 januari 2012 Geplaatst 22 januari 2012 Daar heb je gelijk in. Zoals je ziet zijn wij zeker geen puntjesjagers anders hadden we wel veel meer caches gevonden. Ik zal zo de teller verwijderen. Dank voor de tip.
Lepman Geplaatst 22 januari 2012 Geplaatst 22 januari 2012 Uitstekend motto tc! En niet gestolen maar keurig overgenomen
Bjorn De Mecheleir Geplaatst 23 januari 2012 Geplaatst 23 januari 2012 Voor alle duidelijkheid: wij zijn 'multi'mensen maar... zijn de puntjesjagers niet van alle tijden?
de vanbeersjes Geplaatst 23 januari 2012 Geplaatst 23 januari 2012 Om te voorkomen dat mijn nieuwe cache snel geript wordt heb ik hem gewoon niet te kort en niet te makkelijk gemaakt. Dit nodigd de minder ervaren cacher en de puntjesjager niet echt uit om langs te komen. Ik snap ook dat dit niet overal mogelijk is maar het zoeken van goede cachelocaties scheelt volgens mij al een hele hoop, wel kost het veel tijd om plekjes te zoeken. Maar dit komt meestal de kwaliteit dan ook weer ten goede. Op drukkere plekken leg ik gewoon geen grotere cache dan een micro.
BigFurryMonster Geplaatst 24 januari 2012 Geplaatst 24 januari 2012 Om te voorkomen dat mijn nieuwe cache snel geript wordt heb ik hem gewoon niet te kort en niet te makkelijk gemaakt. Dit nodigd de minder ervaren cacher en de puntjesjager niet echt uit om langs te komen. Dat is een goede strategie. Een sterretje erbij, een wat langere tekst, iets meer nadenken: allemaal elementen die de snelle onvoorzichtige cacher niet zal aantrekken. Ik snap ook dat dit niet overal mogelijk is maar het zoeken van goede cachelocaties scheelt volgens mij al een hele hoop Dat is zeker waar. Ik had een cache op een plek die niet erg leek op te vallen, maar waar een bepaald soort mensen wel eens flessen drank e.d. verborgen, waarbij ze ook de cache aantroffen. Niet eens zo veel verderop is een plek die iets minder opvalt als typische cache-plek, maar ook niet voor opslagdoeleinden wordt gebruikt. Een stuk beter! Kleine verschillen geven een veel beter resultaat.
Aanbevolen berichten