spirits Geplaatst 18 januari 2012 Geplaatst 18 januari 2012 Hello Vroeger had ik een 60csx en kon ik via mapsource ,de wandeling die ik gemaakt had terug zien op de kaart. Tevens kon ik alle gevonden cache makkelijk terug zien en tevens ook de niet gevonden. Nu vind ik dat niet terug op mijn oregon,Wat doe ik verkeerd of is dit niet mogelijk ? Er staat een bestandje geocache_visits,dit kan ik inlezen via de com site en dan verschijnen alle caches die ik gevonden heb,kan ik dat niet zien via Mapsource of Basecamp ? Wie kan me een verstaanbare uitleg geven hierover ,alvast bedankt Grtz A
Le Comte Geplaatst 18 januari 2012 Geplaatst 18 januari 2012 Bij mij gaat het zo: Kies in de menubalk Overdragen, dan Ontvangen van Apparaat Dan staat je wandeling onder het tabblad Tracks.
topzoekertje Geplaatst 18 januari 2012 Geplaatst 18 januari 2012 Volgens mij kun je de gevonden caches niet direct vanuit de Oregon in Mapsource weergeven. Misschien kun je het GPX-bestand met de geocaches openen, maar als je de caches in meerdere bestanden hebt staan, dan zie je alleen de caches in dat specifieke bestand. De track kun je vinden in de directory garmin/gpx/current
@rend Geplaatst 19 januari 2012 Geplaatst 19 januari 2012 Als je overschakeld naar BaseCamp in plaats van Mapsource dan zie je in dat programma zodra je de Oregon op de PC hebt aangesloten alle gegevens. Gelopen tracks gevonden caches en alle overige gegevens die in de Oregon staan. Het is even wennen aan BaseCamp maar voor de Oregon is dit programma optimaal. En kost niets.
Aanbevolen berichten