siwari Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Sinds kort bezit ik ook zo'n smartfone (HTC-Wildfire) en probeer caches via de knop "Send to my Phone" op de cachepagina in mijn smartfone te laden. Ik krijg echter de melding "bad username/password". Wat doe ik hier verkeerd?
Udoos Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Werkt volgens mij ook niet (althans, bij mij niet met android), het lukt wel met de GC app, zowel van Geocaching als c:geo, dan zie je alles.
Udoos Geplaatst 8 januari 2012 Geplaatst 8 januari 2012 Geen idee.. Misschien verschilt 't per land? Of alleen voor Iphone? Of wij doen iets verkeerd, dat kan natuurlijk ook
Marcel en Micha Geplaatst 9 januari 2012 Geplaatst 9 januari 2012 Ik denk dat je een programma op je telfoon moet hebben staan om dat te kunnen doen. Een GPS is gemaakt om coordinaten op te slaan, je telefoon in principe niet. Maar er is altijd ergens wel een app voor te vinden. Maar als je via je telefoon wilt cachen zou ik gewoon een programma zoals c:geo erop zetten, dan heb je altijd alle caches bij de hand.
Fotogravinnetje Geplaatst 9 januari 2012 Geplaatst 9 januari 2012 Je hebt natuurlijk die navigatie-telefoon van asus en garmin samen. Grote kans dat die knop voor dat toestel bedoeld is...
Triskelle Geplaatst 9 januari 2012 Geplaatst 9 januari 2012 Gek idee misschien, maar heeft iemand al eens hier gekeken?
wolojoli Geplaatst 9 januari 2012 Geplaatst 9 januari 2012 Ja hoor: Ik. Trimble Outdoors Software: Trimble Outdoors is a complete outdoor trip planning and off-road GPS navigation application that works with GPS-enabled cell phones. You can send this cache to your phone as a Trimble Outdoors GPS trip: Je moet dus Trimble Outdoors software op je telefoon hebben...
siwari Geplaatst 10 januari 2012 Auteur Geplaatst 10 januari 2012 Yes, dat was het. Trimble Outdoor gedownload en de caches zijn overdraagbaar. Bedankt voor deze kennis waarmee het draadje wat mij betreft gesloten kan worden. Simon
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden