Garmindude Geplaatst 4 januari 2012 Geplaatst 4 januari 2012 Goedeavond Ik ben vandaag en gelukkig eigenaar vaan een oregon 450 . Ik zit met 1 vraag? Hoe kan ik de caches op de micro sdkaart zetten ipv de interne geheugen ik weet echt niet heb een 2 Gb MicroSD groetjes Robert Kaim
antarctica Geplaatst 4 januari 2012 Geplaatst 4 januari 2012 Volgens mij kan dat niet. Je kunt kaarten op de SD zetten, geen caches. Antarctica
team nessa Geplaatst 4 januari 2012 Geplaatst 4 januari 2012 Om meer als de maximaal 5000 caches te kunnen laden moet je ze als poi erin zetten. Op de geheugenkaart zetten kan niet.
kalkendotters Geplaatst 4 januari 2012 Geplaatst 4 januari 2012 Hoe kan ik de caches op de micro sdkaart zetten ipv de interne geheugen ik weet echt niet heb een 2 Gb MicroSD Als je de GPS aansluit op de PC, dan krijg je er twee 'schijven' extra bij: een voor de GPS, en een voor de ingestoken SD-kaart. De GPX van de cache kun je daarmee ook op de SD-kaart bewaren, in het mapje \Garmin\GPX Let op dat je maar maximaal 200 GPX bestanden en/of 5000 caches tegelijk kunt laden; de overige worden niet getoond. nog veel meer infomatie kun je vinden op: http://garminoregon.wikispaces.com/
hooningkorf Geplaatst 4 januari 2012 Geplaatst 4 januari 2012 Als je naar gecaching.com gaat en je heb p.m. Dan kan je de cache verzenden naar je gps (send to gps) Je heb dan een plugin nodig installeer deze Vervolgens gaat hij de garmin zoeken en je krijgt dan te zien welke garmin jij heb. Als daar op click zie ook dat hij de sd kaart ziet klick deze aan en hij zet nu de cache op de sd kaart De sd kaart moet dan wel in de garmin zitten Wat ook leuk is en beter <create pocket query> maken Dit kan ook alleen als je pm bent Maak deze en je krijgt een email met de cache die jij hebt gemaakt in de vorm van een gpx file Zet deze met de computer op de sdkaart in de < dir > garmin/gpx Start de garmin weer op en alle cache die je heb gemaakt zie dan op de kaart Suc 9
geoside Geplaatst 4 januari 2012 Geplaatst 4 januari 2012 Wij hebben zowel kaarten als caches op onze sd-kaart staan. Gebruiken GSAK voor het laden van de caches. Werkt prima.
wolojoli Geplaatst 4 januari 2012 Geplaatst 4 januari 2012 Via GSAK gaat het wel heel makkelijk, maar anders moet je gewoon goed kijken hoe de folder-structuur op de GPS zelf is, en deze op je SD-card hetzelfde houden.
Garmindude Geplaatst 5 januari 2012 Auteur Geplaatst 5 januari 2012 (bewerkt) dank u wel mensen voor jullie uitleg en tips dan doe ik ze oop de sd kaart mocht hij ooit crashen dan staan de caches veilig wat is GSAK? wat deze persoon boven mij zegt 5 januari 2012 bewerkt door Garmindude
wolojoli Geplaatst 5 januari 2012 Geplaatst 5 januari 2012 GSAK is een veel gebruikt programma waarmee je offline databases met caches kunt maken. Het heeft eigenlijk alleen nut als je Premium member bent... http://gsak.net
Aanbevolen berichten