Helmine Geplaatst 15 juli 2012 Geplaatst 15 juli 2012 Het lijkt mij nou eens leuk wel iemand tegen te komen met dezelfde gekke hobby! kijk eens in de rubriek Samen op stap of ga eens naar een event. Dan kom je ze life tegen....
famvanweerlee Geplaatst 15 juli 2012 Geplaatst 15 juli 2012 Een event lijkt me erg leuk, of een keer meedoen aan een flashmob lijkt me ook gaaf, alleen worden die niet heel veel georganiseerd of ze zijn aan de andere kant van het land. Ik woon in de randstad, behoorlijk druk met cachers dus, maar bijna geen events vreemd genoeg. En ik heb het probleem dat ik onregelmatig werk en veelal in het weekend, dus dat helpt ook al niet erg. Iemand die een flashmob gaat organiseren binnenkort omgeving Leiden??
Heracross Geplaatst 15 juli 2012 Geplaatst 15 juli 2012 kijk hier maar: http://www.de-buren.eu/Caches/Events.aspx (even het streepje weghalen)
Twin Peaks Geplaatst 16 juli 2012 Geplaatst 16 juli 2012 (bewerkt) Of kijk gewoon hier (gewoon klikken, zonder omwegen) 16 juli 2012 bewerkt door Twin Peaks
Aanbevolen berichten