Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Garmin heeft de software weer geupdate,

En er zijn aardig wat verbeteringen !!

Zo kun je nu ook spoilerfoto's op de gps zetten , en is de informatie van geocaches veel netter !

ik heb wel ondekt dat de gps vastslaat bij het opvragen van de informatie van de foto , maar dat kan ook pech geweest zijn .

ik gaat dit nog verder testen :-)

Geplaatst

Gisteravond de software-update geinstalleerd en de boel is hopeloos vastgelopen.

Vandaag na wat gepruts en gedoe via een harde reset de boel gedowngrade naar een vorige versie, alles kaal gemaakt en vervolgens met web-updater weer de laatste versie geinstalleerd en nu lijkt hij vlekkeloos te lopen.

Het probleem dat je beschrijft met de foto-viewer speelt bij mij niet.

File-info wordt getoond en niets loopt vast.

De gps gaat echter binnenkort wel terug naar de dealer vanwege het wel erg snel afslijten van de toetsen. Ik heb hem nu 10 maanden, maar bij 5 van de 8 toetsen begint er aan de zijkant al aardig slijtage te komen. Verder ben ik nog steeds erg tevreden over het toetsel, zeker nu ik zie wat de nieuwe update allemaal voor extra info voor geocachers brengt.

Dingen die de 60csx echt niet kan/kon bieden.

ik weet nu al dat ik hem ga missen als ie naar Garmin voor een check is en tijdelijk terug mag vallen op de 60csx.

Greetz Bloodwoosj

Geplaatst

Na de update nog al wat problemen:

-Bij mij slaat hij bij het fotonavigeren ook soms vast. Software opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft.

-In de fotoviewer: na het 1 of 2 keer bekijken van de foto, al dan niet met gebruik van view information, is het beeld weg, nadat ik uit de fotoviewer ben gegaan en er weer opnieuw in ga. Klik je dan vie enter en menu/view information dan zie je de foto met info weer wel. maar niet sec zonder info. Klik je dan op Ga (als er een coördinaat aan hangt) dan gaat hij wel verder. Doe je dan herziepunt dan is het fototje in het balkje verdwenen.

-Dat is dan ook niet meer zichtbaar in het balkje als je via Find/Foto er naar toe wilt.

-Wanneer er aan de foto een coördinaat is gekoppeld kun je daar via Find/Foto naar toe. Dat gaat op zich wel goed. Via herziepunt zie je dan ook weer de foto info. Soms valt ook hier dan het minifotoje in overzcht van balkjes weg. Komt pas terug als je apparaat weer opnieuw opstart.

-Bij mij blijft hij sinds de update bij het opstarten soms hangen op kaart laden. Na nog een keer opstarten lukt het dan meestal wel.

Voor wie het niet weet: als apparaat blijft hangen bij opstarten: steeds maar op quit klikken tot de piepjes weg zijn en opnieuw opstarten.

Behalve de problemen vind ik het wel goede verbeteringen. Als je de GPS horizontaal op zijn kant houd, draait de foto net als op sommige camera's ook mee. grappig. Ik heb lang op dit foto gebeuren gewacht, hoop dat het snel beter gaat werken.

Ik ga morgen eens proberen of het op een of andere manier beter gaat als ik de foto's niet op het geheugen van het apparaat zet maar op de de kaart.

Als iemand oplossingen heeft hoor ik ze graag.

Zal het resultaat hier weer neerschrijven.

Geplaatst

6.7 wordt niet aangeboden via webupdate. Mijn Basecamp komt met 6.6 aanzetten. Nu had ik ergens gelezen dat beta releases zo niet aangeboden werden. Is het een beta release, en waar staat deze dan ?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...