Spring naar bijdragen

Mallware Detected?


LeoCache

Aanbevolen berichten

Ik wilde vanochtend inloggen op GC.com en kreeg van Google (ik browse met Chrome) de melding dat de site niet meer veilig zou zijn. Weet iemand hier iets over te vertellen? Ik durf nu niet zo goed meer verder..

 

Groet, Leo

 

http://leocache.nl/Images/ScreenShot013.jpg

bewerkt door LeoCache
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier met Firefox en een goede virusscanner (Eset, scant ook op HTTP) geen problemen.

Lijkt me veilig. Misschien zit er al malware op je machine die je doorverwijst naar een andere site in plaats gc.com

 

Succes en even je machine scannen kan nooit kwaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier geen probleem met IE9. Het ziet er naar uit dat je zelf iets van mallware op je pc hebt staan. FF scannen met de bekende progjes. Wie weet leverd dat wat op.

 

Groetjes, Dennden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide dank voor jullie reactie. Het rare is dat ik opzich gewoon kan navigeren op de site. Pas als ik klik op 'jouw vrienden' (in de regel die je vindt boven aan de pagina met al je gevonden caches) en doorga naar 1 bepaalde persoon, pas dán krijg ik die melding. Het is dus slechts bij '1 vriend' waar het mis gaat. Kan hij iets in z'n profiel hebben staan (een URL ofzo) die fout is?

 

Groet, Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De melding lijkt me op zich vrij duidelijk.

 

De melding zegt dat er volgens de gegevens van Google iets op de site www.montebaldo.nl staat dat wel eens niet helemaal in de haak zou kunnen zijn.

Lijkt mij dus dat Montebaldo de inhoud van zijn site (tenminste als die van hem is) eens goed na moet kijken.

 

Ik denk niet dat er met jouw pc iets aan de hand is, al kan ik dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Want het kan inderdaad malware op jouw pc zijn, dat jou naar een foute site wil leiden.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...