Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo!

Ik werd net (omdat ik al eens eerder in de uitzending was geweest, toen over zegeltjes sparen... inderdaad naar aanleiding van mijn Zegeltjes cache!) gebeld door Heleen Hummelen van KRO's Dolce Vita. Komende woensdag ochten tussen 8 en 10 gaat hun live programma over "zoeken". En toen kwamen ze (door mijn toenmalige optreden) op geocaching. Of ik nog eens wat wilde vertellen over zoeken en vinden en hoe je je erin kunt verbeteren en dergelijke. Maar helaas kan ik niet... te druk op het werk om er even een kwartier ongepland tussenuit te kunnen op dit moment.

Maar: ik heb beloofd om te proberen een andere geocacher voor haar te regelen. ;)

Dus: wie heeft woensdagochtend tussen 8 en 10 even tijd om live in de uitzending wat te vertellen over geocaching, de sport waar je zelf de zoekmachine bent? :no: Sterker nog: als iemand morgen nog gaat cache, dan wil Heleen nog proberen om een verslaggever mee te sturen. :)

Heb je zin en tijd? Neem dan even contact op met Heleen Hummelen via 035-671 3720 of via heleen.hummelen@kro.nl. En laat het hier ook even weten, anders is straks iedereen bezig. :D

Geplaatst

Waar zal het plaats vinden het interviw n zijn jullie nog opzoek naar mensen?

Ik kan wel en als het in hilversum lukt het denk ik wel.

Geplaatst

Lara,

het interview gaat telefonisch plaatsvinden, dus er hoeft niet naar Hilversum afgereisd te worden. =8- )

Mag ik ervanuit gaan dat jij je gaat melden? Want ik had beloofd vanavond uiterlijk te melden of het wat ging worden...

Geplaatst

Jammer ik lees dit net een paar uur te laat...

Heeft iemand dit interview opgenomen? zo ja kan het op het net gezet worden?

Geplaatst
Jammer ik lees dit net een paar uur te laat...

Heeft iemand dit interview opgenomen? zo ja kan het op het net gezet worden?

Ze lopen een week achter met het archief, maar je zou het hier moeten kunnen vinden.

Geplaatst

Het schijnt niet lara te zijn geweest, maar iemand die ze zelf via een andere weg hebben gevonden.

maaruh... ik werd vandaag alweer door ze gebeld... of ik komend weekend ook ging geocachen. Willen ze een cameraploeg meesturen, voor één van hun tv uitzendingen. :P

Dus, wellicht volgende week een team van Smurfen op tv, op jacht naar een geocache. :D Tenminste, als het komende zondag goed weer is... want Smurfen kunnen niet tegen regenwater. :P

Geplaatst
maaruh... ik werd vandaag alweer door ze gebeld... of ik komend weekend ook ging geocachen. Willen ze een cameraploeg meesturen, voor één van hun tv uitzendingen. :P

Je hebt het er maar druk mee, zo meteen kom je niet eens meer aan geocachen toe. :D

Geplaatst
Het schijnt niet lara te zijn geweest, maar iemand die ze zelf via een andere weg hebben gevonden.

Het was een leuk interview met als onderwerp zoeken. En als ik het goed heb gehoord was het geen Lara, maar Remco die aan de andere kant van de telefoon was :P

Groetjes van Marja :D

Geplaatst

En het is nu definitief: komende zondag gaat een cameraploeg van KRO's Dolce Vita mee op stap met de Smurfen. De cache die we gaan bezoeken houden we even geheim, om te voorkomen dat het een event wordt. :P

Wat we wel gaan doen is onze nieuwe Smurf Bug loslaten in het wild. :P

Komende dinsdag kan eenieder tussen 17:40 en 18:15 op Nederland 1 dan bewonderen hoe team Smurfen in drie minuten de cache gaat vinden (hopen we...). En nee, ik ga geen witte muts dragen. :D

Geplaatst
Komende dinsdag kan eenieder tussen 17:40 en 18:15 op Nederland 1 dan bewonderen hoe team Smurfen in drie minuten de cache gaat vinden (hopen we...). En nee, ik ga geen witte muts dragen.  :D

We zullen zeker gaan kijken, hopen maar dat jullie de cache vinden :wine: Of ga je er een zoeken die je al eerder hebt gedaan :eek: zou wel zo slim zijn, en smurfen zijn nou eenmaal slim

Trouwens als Grote Smurf mag jij een rood mutsje op, dus logisch dat je geen witte draagt :P

Groetjes van Marja :P

Geplaatst

Nou, we gaan niet een cache doen die we al hebben gedaan (dat zou niet leuk zijn). :thumbup:

Maar (slim als Grote Smurf is) hebben we van de multicache wel het eindcoordinaat al even gesmurft. En een gegarandeerde hulplijn geregeld, want de plaatser heeft niet altijd de GSM bij zich (maar komende zondag dus wel). ;)

En wellicht is de reportageploeg het na een paar aanwijzingen zoeken al zat, kunnen we toch nog de cache laten zien. :beerchug:

Geplaatst
Dat is idd heel slim, let er wel op (maar dat had je wellicht al bedacht) dat de coordinaten die je in de repo noemt fakes zijn zodat niet iedere cacher direct naar de eindcache gaat lopen die tv gekeken heeft  :blink:.

Groeten remco

Grote Smurf is wel dom maar niet slim, zoals bassie zou zeggen. ;)

Nee, ik ga in de uitzending helemaal geen (echte) coordinaten noemen. Zowiezo wordt maar een deel van de tussenpunten van de multicache uitgezonden (het zijn er namelijk nogal veel...), dus zolang ik de eindcoordinaten niet expliciet noem valt alles wel mee.

En ik ga de cameraploeg ook vragen om niet al te duidelijk de eindplek in beeld te brengen (alleen close-ups bijvoorbeeld). Zal wel een beetje een spoiler worden, want ze willen ongetwijfeld het "ontdekken" van de cache filmen... maar daar ontkom je niet aan. Ik wil in elk geval voorkomen dat buitenstaanders aan de hand van het filmpje de cache kunnen ontdekken. ;)

En het thema is "geheimen en complotten", dus een beetje vaagheid moet kunnen. ;)

Geplaatst

En, en is het gelukt. Zonder veel omwegen gevonden.

Misschien nog een beetje vroeg maar wij van Klaproos zijn zo nieuwschierig !!

;):blink:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...