Spring naar bijdragen
  • 0

Oziexplorer; Wie helpt?

Vraag

Geplaatst

Ben op het moment met een cache bezig waar ik op het snijpunt van twee coordinaten moet zijn, en aangezien ik nieuw ben valt het me nog niet mee. Ook ben ik zeer benieuwd naar oziexplorder, hoe werkt dat in hemelsnaam. En ook zou ik graag mijn gps ontvanger door en door willen leren kennen, welke ervaren rot in het spel kan me iets leren. Woon in Emmen.

groeten iwan.

Team Traanbok.. ;)

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Als je goed op het forum leest kun je weten dat er tenminste één is die uut Drenthe komt.

En laat die nu nog in Emmen wonen ook :)

;) Ruud

• 0
Geplaatst
Als je goed op het forum leest kun je weten dat er tenminste één is die uut Drenthe komt.

En laat die nu nog in Emmen wonen ook :lol:

:beerchug: Ruud

Shippppps :cry::thumbup:

Dit bericht kost me geld. Belofte maakt schuld ;) Dus ff geld storten op de rekening nr. 47.34.98.022 t.n.v. Stichting Geocaching Nederland

cheers.gifRuud

• 0
Geplaatst
maniakale grootverbruiker met z'n altijd leuke (ver)spreekwoorden)?

Beetje off topic, maar over verspreekwoorden gesproken...

Ik kwam vandaag thuis uit mijn werk en mijn vrouw kwam naar buiten en vroeg: Wil je even snel naar de apotheek om winterzalftenen te halen. :beerchug:

• 0
Geplaatst

D'r komen wel meer geocachers uit Drente :beerchug:

Waar had ik kunnen lezen dat jij Uut Drenthe komt? Ik weet het alleen heel zeker van die "Wilde Woeste ...."

Maarruh, mea culpa.

Overigens twijfel ik er aan of je er trots op moet zijn om te zeggen dat je uit Drenthe komt .... :thumbup:

• 0
Geplaatst

D'r komen wel meer geocachers uit Drente :angry:

Waar had ik kunnen lezen dat jij Uut Drenthe komt? Ik weet het alleen heel zeker van die "Wilde Woeste ...."

Maarruh, mea culpa.

Overigens twijfel ik er aan of je er trots op moet zijn om te zeggen dat je uit Drenthe komt .... :lol1:

ben er zeker trots op om een drent te zijn. Maar nu heb ik nog steeds geen andwoord op mijn vraag wie mij kan helpen bij oziexplorder. Want daar snap ik dus echt de ballen van.

iwan

• 0
Geplaatst

D'r komen wel meer geocachers uit Drente :angry:

Maarruh, mea culpa.

Overigens twijfel ik er aan of je er trots op moet zijn om te zeggen dat je uit Drenthe komt .... :lol1:

ben er zeker trots op om een drent te zijn. Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag wie mij kan helpen bij oziexplorder. Want daar snap ik dus echt de ballen van.

iwan

• 0
Geplaatst
ben er zeker trots op om een drent te zijn. Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag wie mij kan helpen bij oziexplorder. Want daar snap ik dus echt de ballen van.

iwan

Of je daar trots op moet zijn weet ik niet, gezien het feit dat je je bericht twee keer plaatst ;)

Maar verder heb je gelijk je bent nog geen steek wijzer geworden :lol1:

Om welke cache gaat het eigenlijk icon14.gif

Misschien dat ik aan de hand van de cache beschrijving het één en ander kan uitleggen.

Je kunt natuurlijk ook op het forum bij cache-technieken kijken.

:angry: Ruud

• 0
Geplaatst
Overigens twijfel ik er aan of je er trots op moet zijn om te zeggen dat je uit Drenthe komt .... 

Ja, ik ben ook (een geboren en getogen) Drent en ik ben daar zeker trots op. ;)

Maar eh........ :angry: , snap zelf ook nog niet veel van OZI dus verwacht van mij geen hulp :lol1:

GeoTeeth

• 0
Geplaatst

Ik snap OZI wel een beetje, maar om even uit te leggen hoe het werkt, da's te veel van het goede. Ik zou dan zeggen, lees eerst de handleding eens. Heb ik trouwens nooit gedaan, maar goed....

Doe eens een concrete vraag. Dat gaat al een stuk makkelijker.

Ik ga er vanuit dat je OZI hebt geïnstalleerd en wat kaarten hebt "geregeld". Anders wordt het wel heeeeeel basaal.

• 0
Geplaatst
Overigens twijfel ik er aan of je er trots op moet zijn om te zeggen dat je uit Drenthe komt .... 

Ja, ik ben ook (een geboren en getogen) Drent en ik ben daar zeker trots op. :D

Daar ken jij ook niks aan doen ;) Maar er is altijd hoop :lol1:

Ruud :angry:die een buurman had die van Amsterdam naar Emmen verhuisd is. Waarschijlijk komt het nooit meer goed met hem.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...