TungelderOnline Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd met dit verlies. Veel sterkte TungelderOnline Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aapj Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Eastwood cache moest ik destijds (2008) vinden en gevonden gelukkig. Pas geleden kwam het adopteren van caches - bericht en nu zo snel dit bericht. Ik ben er stil van, sterkte. Greetz AAPJ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gandalf 2000 Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 gecondoleerd en veel sterkte in de toekomst. blij dat ik nog iets voor eric heb kunnen betekenen. gr gandalf 2000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Delbar Halpipe Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady pinguin Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Heel veel sterkte en kracht in deze zeer moeilijke tijd. Veel liefs, Lady Pinguin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malyenki Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd, heel veel sterkte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
't Hopbelletje Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Gecondoleerd Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 26 oktober 2011 Share Geplaatst 26 oktober 2011 Wat ontzettend verdrietig en zo vreselijk veel te vroeg. Vorige week wenste ik je nog een beetje extra tijd aan je zijde, maar ook dat was je niet meer gegund... Rust zacht Eric. Al je dierbaren wens ik heel veel sterkte. Marit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johanvc Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 gecondoleerd. sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
famvandijk Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Laatst nog het verhaal gevolgd om jullie caches over te nemen, lezen we nu zo kort daarna al dit vreselijke bericht. Heel veel sterkte de komende tijd om dit verlies te verwerken. Team Roodkapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PeterMia345nl Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Gecondoleert en heel veel sterkte. Team PeterMia345nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
campflight Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Gecondoleerd, en ik wenst jullie veel sterkte in de komende periode. Marco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keze Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Gecondoleerd en veel sterkte met het verlies. Onze eerste cache en kennismaking met geocaching was van Eastwood Team Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
marka1508 Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cirkel Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Gecondoleerd Hier wordt ik stil van en erg verdrietig Alle familie en vrienden ontzettend veel sterkte toegewenst. Cirkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden