Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

ik heb een vraag

van de week zat ik een cach beschrijving te lezen, en ook wat logjes, en tot mijn verbazing zie ik dat bij 1 van de logjes onze foto is geplaatst.

de foto die bij ons profiel staat.

verder bij andere beschrijvingen zitten kijken, en daar was niets bij aan de hand.

een mailtje gestuurd en gevraagt hoe dat zou kunnen.

de mensen ook zeer verbaast en snapte er niets van, zagen ook alleen hun eigen foto.

dus toen ik weer ging kijken was het inderdaad hun eigen foto.

nu keek ik op het forum bij de mysteri cach waar iemand een probleem mee had. ik klikte op de cach, en op 1 van de foto;s van de honden stond weer onze foto????????????????

hoe kan dit???

iemand een idee?? en hoe krijg ik dit weg??

vr gr Bert en Yvonne

Geplaatst

Lijkt mij een lokaal probleem. Wellicht helpt het als je de cache leegmaakt.

Ho! Wacht! Niet die cache! De cache van de browser!

euhh sorry?? hoe bedoel je de cach van de brouwser leeg maken??

ik snap niet zo heel veel van de pc hoor :(

Geplaatst

In dat geval ga ik ervan uit dat je Internet Explorer gebruikt om internetpagina’s te bekijken. Als dat klopt probeer dan de volgende twee stappen te volgen:

1. Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Browsegeschiedenis verwijderen.

2. Klik op de knop Verwijderen naast Tijdelijke Internetbestanden, klik op Ja en klik vervolgens op Sluiten.

Als het niet klopt, geef dan even door welke browser jij wel gebruikt (als ik je dan niet kan helpen is er wellicht iemand anders die kan inspringen).

Geplaatst

In dat geval ga ik ervan uit dat je Internet Explorer gebruikt om internetpagina’s te bekijken. Als dat klopt probeer dan de volgende twee stappen te volgen:

1. Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Browsegeschiedenis verwijderen.

2. Klik op de knop Verwijderen naast Tijdelijke Internetbestanden, klik op Ja en klik vervolgens op Sluiten.

Als het niet klopt, geef dan even door welke browser jij wel gebruikt (als ik je dan niet kan helpen is er wellicht iemand anders die kan inspringen).

oke ik ga het proberen bedankt, je hoort nog of het gelukt is

Geplaatst

Ik had dit van de week ook bij alle logjes stond de avatar van die cacher en onze avatar.. vond het een vreemde verbetering :-) maar toen ik later die dag nog eens op een cache pagina keek was het weg.. mijn conclusie was toen ook dat het een verversingsprobleempje of een andere hik geweest is.

Geplaatst

Bert en yvonne,

Ik herken je vraag, daar had ik van het weekend ook last van.

Zag ik ons profielplaatje bij andere cachers en op een ander moment de plaatjes van hun bij ons.

De ene keer wel en de andere keer niet.

Ik vroeg me ook al af hoe het kon.

groeten van Sandero

Geplaatst

nu keek ik op het forum bij de mysteri cach waar iemand een probleem mee had. ik klikte op de cach, en op 1 van de foto;s van de honden stond weer onze foto????????????????

hoe kan dit???

Groundspeak inc. voegt javascript toe aan de cachepagina's waarmee ze er voor zorgen dat de layout verklooit wordt. Een van de effecten is het willekeurig veranderen van foto's in je profiel foto.

iemand een idee?? en hoe krijg ik dit weg??

Je permium lidmaatschap Groundspeak inc. niet meer verlengen zodat ze minder geld hebben om dit soort ongein te laten programmeren.

Tc

Geplaatst

hallo

allemaal bedankt voor de reaktie's

ik heb de tip van Triskelle uitgeprobeert, en tot zover lijkt het nu goed te gaan.

dus we wachten het nog even af, voor we verdere stappen gaan ondernemen.

maar tot zover iedereen in iedergeval bedankt

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...