Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben nu al een tijdje aan het cachen en na een aantal tradionals wil ik wat meer mystery caches gaan doen.

Nou vond ik een leuke maar ik snap werkelijk niet wat de bedoeling hier is. Ik ben een hondenkenner dus de rassen raden is een eitje.

Het gaat om deze cache: Mystery

Kan iemand mij een duwtje in de goede richting geven zodat ik weet wat ik moet doen?

Alvast bedankt!

Geplaatst

Ja, de cache-eigenaar kan dat waarschijnlijk heel goed! Ga naar zijn profiel om een bericht te versturen.

Ik ben zo vrij om dit even toe te lichten, want anders valt het wellicht een beetje koud op het dak van campvache75.

Wat J-Thread eigenlijk wil zeggen is dat het niet de bedoeling is om (oplossingen van) individuele puzzelcaches op het forum te bespreken. Dat is simpelweg not-done.

Mocht je hulp nodig hebben - en vroeg of laat komt elke cacher wel eens in die situatie - dan is het gebruikelijk om allereerst de cache-eigenaar te vragen. Als je in dat e-mailtje dan ook nog uiteenzet wat je zoal al geprobeerd hebt dan zijn de meeste cach-eigenaren de beroerdste niet en zul je een duwtje in de goede richting krijgen. Vraag en verwacht echter geen hapklare oplossing … de cache-eigenaar heeft niet voor niets gekozen voor een puzzelcache immers.

Geplaatst (bewerkt)

Raar antwoord nummer 2 hierboven :( (niet zozeer het antwoord maar de manier waarop)

Helaas moeten mensen zo vreemd reageren lijkt wel.

Helaas kan ik je niet verder helpen, maar inderdaad zou een mailtje naar de eigenaar je kunnen verlichten

9 van de 10 zullen je gewoon een hintje geven, sommigen vinden dat het op eigen houtje moet

Dan kun je altijd nog een hintje vragen aan een van de vorige vinders

Succes

bewerkt door handleiding
Geplaatst

Omdat ik een beginner ben moet ik nog veel leren.

Ik wist niet dat het "not done" was om hier dingen te vragen en wel "done" is om een eigenaar van een cache te raadplegen.

Weer wat geleerd dus. :wink2:

Het fenomeen Mystery cache vind ik leuk maar ik dacht, misschien zijn er wel een bepaalde technieken of bepaalde soorten puzzels. Ik had dus meer een antwoord verwacht in de trant van: Dat is een "zusenzo" puzzel en dit zijn mogelijkheden om zo'n puzzel op te lossen. Natuurlijk verwacht ik hier geen oplossingen of overduidelijke hints.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...