Bever.vw Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 Hallo Eric, Wat een vreselijk bericht. We hebben al eerder contact gehad en ik liep afgelopen week nog aan je te denken. Tijdens het TTE in de Merwelanden hebben wij cachers uit de Drechtsteden het nog even over je gehad. Hoe zal het met Eastwoodteam zijn. We hoopten dat je mogelijk nog even kwam kijken. Wat de caches betreft komen er wat mailtjes bij mij binnen. Ik wil zelf graag Molentocht van je overnemen. Ik zag net ook dat BleskensgraafCA en De Viersprong door leden van het organiserende TTE willen worden overgenomen. Te weten JAKNS en Zangvogel, ze contacten je daar zelf over. Eric heel veel sterkte de komende periode, we gaan je missen. Groetjes, Greet Team Bever.vw
EastWoodTeam Geplaatst 18 oktober 2011 Auteur Geplaatst 18 oktober 2011 Hallo geocachers, Alle caches zijn zeer snel en dus met suc6 geadopteerd waarvoor onze dank! Ook iedereen heel erg bedankt voor alle medeleven en steunbetuigingen zowel hier als per pm! Bedankt!!!! Eric, Yolande en Thomas Eastwood Team
't Hopbelletje Geplaatst 18 oktober 2011 Geplaatst 18 oktober 2011 TP draadje aangepast naar alles geadopteerd. Ook van mijn kant uit nogmaals sterkte toegewenst
lady pinguin Geplaatst 19 oktober 2011 Geplaatst 19 oktober 2011 Beste Eric en familie, Ik ken jullie dan wel niet, maar toch wil ik jullie heel veel sterkte toewensen in deze onbeschrijfbaar moeilijke tijd. Groetjes Lady Pinguin.
Team IJsbeer Geplaatst 19 oktober 2011 Geplaatst 19 oktober 2011 hoihoi ook van team ijsbeer heel veel sterkte en kracht toegewenst
Sivota Geplaatst 19 oktober 2011 Geplaatst 19 oktober 2011 Beste Eric, Ik hoop dat je nu de tijd aan je zijde hebt. Veel sterkte voor jou en je familie. Marit
Triskelle Geplaatst 19 oktober 2011 Geplaatst 19 oktober 2011 Beste Eric, Yolande en Thomas, Ik kan me niet eens een voorstelling maken van de emoties die jullie nu doormaken ... heel veel sterkte nu en in de toekomst! Vincent
Anne-Marie Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Jeetje...........heel veel sterkte de komende tijd......
't Hopbelletje Geplaatst 8 november 2011 Geplaatst 8 november 2011 Voor iedereen beterschap gaat wensen Helaas is er dit draadje
Aanbevolen berichten