Elmer1978 Geplaatst 16 oktober 2011 Geplaatst 16 oktober 2011 Eindelijk kan de Etrex Euro het museum in! Ik heb voor mn verjaardag een eTrex Vista HCx gekregen van de familie! Eens kijken of ik mijn geocach-carriere eens wat kan verbeteren... Iemand nog tips wat betreft de Vista HCx? Heb nu vakantie dus van de week alles eens installeren en bekijken!
Fotogravinnetje Geplaatst 16 oktober 2011 Geplaatst 16 oktober 2011 (bewerkt) Openstreetmap-kaarten erop zetten. Wel micro-sd-kaartje voor nodig. En niet vergeten je kompas te kalibreren na elke batterij-wissel (vergeet ik ook regelmatig, maar dan is het kompas duidelijk minder precies dan als je hem wel gekalibreerd hebt). Zodra het rubber dreigt los te gaan meteen weer vastplakken, dan rekt het rubber tenminste niet. En verder: heel veel plezier ermee Bedenk nog wat: Weet niet in hoeverre dat met de Euro kon, maar je kunt nu projecties maken en routes, dus ook kruispeilingen. En voor bekende afstand van 2 (liever 3 of meer punten) kun je de gevarenzones goed gebruiken. 16 oktober 2011 bewerkt door Fotogravinnetje
eitjes Geplaatst 16 oktober 2011 Geplaatst 16 oktober 2011 Ik heb nog wel een beschrijving hoe je met behulp van POIs een zeer eenvoudige versie van een paperless caching apparaat kunt maken van je hcx. Zo deed ik het ook vroeger. Stuur me even een PM als je geinteresseerd bent, dan zoe ik het op. Veel plezier ermee!
MacDD Geplaatst 17 oktober 2011 Geplaatst 17 oktober 2011 (bewerkt) En mocht rubber loslaten, laat me even weten. Heb nu lijm en systeem waardoor het nieuw lijkt. 17 oktober 2011 bewerkt door MacDD 1
Elmer1978 Geplaatst 17 oktober 2011 Auteur Geplaatst 17 oktober 2011 Uiteraard zeer geinteresseerd! Maar...ik kan je geen PM sturen... Krijg de melding dat jij geen PM's meer kunt ontvangen... Anders jij mij een PM sturen? Ik heb nog wel een beschrijving hoe je met behulp van POIs een zeer eenvoudige versie van een paperless caching apparaat kunt maken van je hcx. Zo deed ik het ook vroeger. Stuur me even een PM als je geinteresseerd bent, dan zoe ik het op. Veel plezier ermee!
JRMJ Geplaatst 17 november 2011 Geplaatst 17 november 2011 Uiteraard zeer geinteresseerd! Maar...ik kan je geen PM sturen... Krijg de melding dat jij geen PM's meer kunt ontvangen... Anders jij mij een PM sturen? Ik heb nog wel een beschrijving hoe je met behulp van POIs een zeer eenvoudige versie van een paperless caching apparaat kunt maken van je hcx. Zo deed ik het ook vroeger. Stuur me even een PM als je geinteresseerd bent, dan zoe ik het op. Veel plezier ermee! Ook ik ben hier zeer geinteresseerd in, echter loop ik tegen hetzelfde (gebruiker eitjes kan geen berichten meer ontvangen) probleem aan.
eitjes Geplaatst 17 november 2011 Geplaatst 17 november 2011 Oeps, ik lees deze berichten nu pas. Zal mijn inbox hier opruimen en even kijken of ik deze week nog tijd heb om dat document weer op te snorren!
BeeksePythagoras Geplaatst 17 november 2011 Geplaatst 17 november 2011 Ik ben ook wel geinteresserd hoe je dat doet.
Robspo Geplaatst 23 november 2011 Geplaatst 23 november 2011 Ik heb ook interesse in de POI handleiding. Alvast bedankt!
dikneuskabouter Geplaatst 31 januari 2012 Geplaatst 31 januari 2012 Als je die handleiding nog hebt, dan houdt ik me ook aanbevolen!
Team CoBe Geplaatst 14 april 2012 Geplaatst 14 april 2012 Als je die handleiding nog hebt, dan houdt ik me ook aanbevolen! Ook ik ben geïnteresseerd!!
Aanbevolen berichten