kluts Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 Voor onze dochter zijn we op zoek naar een simpele gps. Hij hoeft niet veel te kunnen, je moet coordinaten in kunnen voeren en de pijl kunnen volgen. Zoiets als een gecko ofzo. Uitgebreider mag natuurlijk wel maar hij mag maar rond de 20 euro kosten.
eitjes Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 (bewerkt) Leuk! Helaas hebben we niets liggen (onze oude GPSr gebruiken we vaak voor KrielEi)... Maar als dochter Kluts een GPSr gevonden heeft, vindt ze het misschien wel leuk om een keer met KrielEi (en zijn broertje) op stap te gaan?! 7 oktober 2011 bewerkt door eitjes
Team MenM Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 (bewerkt) Hallo, Vlg mij hebben wij nog ergens een geko 200 liggen. Mag voor 20 eur wat mij betreft weg. Je kan er idd niet zoveel mee, net wat je zegt, coörds invoeren en pijl volgen :-) Laat maar weten of er interesse is, dan ga ik zoeken!! ;-) 7 oktober 2011 bewerkt door Team MenM
kluts Geplaatst 7 oktober 2011 Auteur Geplaatst 7 oktober 2011 Voorlopig hebben we genoeg keus aan simpele gps ontvangers en hebben momenteel geen nieuwe aanbiedingen meer nodig! Dank jullie wel voor de reacties! Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan
Aanbevolen berichten