moedermuis Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Hallo allemaal, Wij hebben onze gps nu een aantal weken en merk dat ik niet alles uit het ding haal wat er in zit. Ik durf niet goed aan de instellingen te komen en daardoor leer ik het apparaat ook niet goed kennen. Inmiddels kom ik nu een aantal maanden hier op het forum en ben er achter gekomen dat ik via lezen niet echt wijzer wordt. Veel vaktaal die ik nog niet beheers maakt het voor mij wat lastiger. kortom, ik heb praktische hulp nodig waardoor ik het kan zien waar ik mee bezig ben. Wie woont er in de omgeving van Assen en heeft zin/tijd om mij het één en ander uit te leggen? Groeten, Moedermuis
eitjes Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Een ei met een muis op stap leek me best gezellig, maar ons Nest staat in Utrecht en dat is niet echt de omgeving van Assen...
Team Gelaen Geplaatst 8 september 2011 Geplaatst 8 september 2011 Assen is mij ook te ver. Als je eens in de buurt van Geleen bent... Jan
moedermuis Geplaatst 15 september 2011 Auteur Geplaatst 15 september 2011 Hmmm, niet iedereen te gelijk graag Helaas geen reacties waar ik op hoopte, wel andere leuke reacties Hihi, niet geschoten altijd mis. Gr. Moedermuis
team nessa Geplaatst 15 september 2011 Geplaatst 15 september 2011 Helaas ook voor ons iets te ver, maar als je in de buurt van Ede komt geef je maar een gil.
wolojoli Geplaatst 15 september 2011 Geplaatst 15 september 2011 Tja, ook vanuit midden-Limburg is het wat ver. Maar als je een keer in de buurt van Heel bent, geef maar een gil. Er licht hier een serie caches die bedoelt zijn on je gps te leren kennen: GPS oefening 1 t/m 5 + bonus.
@rend Geplaatst 16 september 2011 Geplaatst 16 september 2011 Gewoon een mailtje naar Kruimel sturen, die heeft nu tijd zat en weet alles van cachen en woont in ieder geval in de buurt.
moedermuis Geplaatst 16 september 2011 Auteur Geplaatst 16 september 2011 Het lijkt er nu op dat ik gillend door Nederland heen kan gaan lopen met mijn gps en dat er her en der mensen zijn die me de goede richting op gaan sturen Om te beginnen met Kruimel dus. Zal Kruimel dat wel op prijs stellen dat ik een mailtje stuur?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden