Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik heb een Etrex Vista HCx en gebruik m redelijk intensief. Ik heb 'm nu 2,5 jaar en in die tijd is de Etrex vaak aan de PC/Laptop aangesloten om data (middels oa GSAK) in te voeren.

Nu is de USB aansluiting kapot gegaan, met als gevolg dat ik dus niet meer data uit kan wisselen met een PC.

Nu rijzen mij er twee vragen:

• Zijn er meer mensen die dit is overkomen?
  • Is de USB aansluiting te repareren? (Zo ja, hoe krijg ik de Etrex zonder deze te beschadigen open? (Garantie is verlopen)

Geplaatst

Het lijkt mij een aardige operatie om deze open te maken, ik heb een filmpje gevonden, alleen is dit van een summit

Geplaatst

met onze etrex hcx hebben wij dit ook gehad. Helaas/of misschien wel goed, gebeurde het bij ons net 2 maanden na aankoop. Dat moet ook zo'n 2 jaar geleden zijn geweest. Hij is toen terug gegaan naar de fabriek en na veel over en weer contact heb ik 3 maanden later weer een nieuwe gekregen.

Het kwam erg beroerd uit, wij hadden hem leuk voor de vakantie gekocht om hem dan een beetje te leren kennen, helaas kwam de nieuwe zo tegen de winter. Uiteindelijk mag het de pret niet drukken, de schade hebben wij al ruim weer ingehaald en zijn inmiddels met de oregon op stap.

Hoop dat het repareren je gaat lukken, veel succes! :thumbup:

team de 3 beren

Geplaatst

Ik had recentelijk ook een probleem met de USB poort van mijn Garmin Colorado die ik bijna twee jaar geleden bij Waypoint Notter had gekocht.

Even bellen, opgestuurd en binnen een week keurig gerepareerd retour. Gratis en voor niets. Geweldige service :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...