Spring naar bijdragen

Findstatgen3, Geen Afbeeldingen Van Kaarten


Aad3224

Aanbevolen berichten

Bij het genereren van de statistieken met FindStatGen3 in GSAK krijg ik geen kaarten te zien bij de world en europe maps. Ook bij de kaarten van provincies en gemeenten in NL en Belgie krijg ik geen kaart. Daaentegen wel weer bij 1. Nederland en bij Duitse bundeslander. Bij de options heb ik update county aangezet maar dat helpt niet. Wat doe ik fout??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als de statistieken verder in orde zijn en de goede aantallen weergeeft, dan kan ik alleen maar verzinnen dat het weergeven van de kaarten staat uitgevinkt.

Te bereiken/in te stellen via het openingsscherm van FSG via 'Options' -->'Maps'

Vergeet niet te 'saven' :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier wel eerder eens wat over gelezen, volgens mij op het gsak forum. Ik weet niet meer precies wat het antwoord was en heb nu ook even geen tijd om er zelf naar te zoeken. Maar misschien dat je het zelf wel kunt vinden?

Er zijn in ieder geval meer mensen geweest met dit probleem en er is een oplossing voor.

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij het genereren van de statistieken met FindStatGen3 in GSAK krijg ik geen kaarten te zien bij de world en europe maps. Ook bij de kaarten van provincies en gemeenten in NL en Belgie krijg ik geen kaart. Daaentegen wel weer bij 1. Nederland en bij Duitse bundeslander. Bij de options heb ik update county aangezet maar dat helpt niet. Wat doe ik fout??

 

Bij het genereren van de kaarten moet GSAK data sturen naar de GSAK server. Je moet dus een werkende internet-toegang hebben in GSAK.

Het lijkt er op dat bij jou GSAK geen internet toegang heeft, en daardoor de data van de kaarten niet kan opsturen.

Kan je in GSAK wel bijv. de Google kaarten zien?

 

In eerdere gevallen bleek het vaak een probleem van de internet beveiligingssoftware / firewall.

Ik zou daarom je beveiligingssoftware nakijken of GSAK toegang heeft tot internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...