Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Over een tijdje organiseren we ons tweede Stammtisch Event in Arnhem en we willen alleen tijdens het event een tijdelijke cache plaatsen. Ik ken dat ook van andere events. De info die ik hierover op dit forum kan vinden is oud en ik vraag me af of hier nog toestemming voor gegeven wordt.

En hoe regel je het logistiek? In het ideale geval wordt 'ie tijdens of kort na het event gepubliceerd (voor de bezoekers leg ik uitdraaien neer) en ook weer gearchiveerd. Nu is mijn ervaring dat je een gearchiveerde cache niet als found kunt loggen...

Zijn er ervaringsdeskundigen?

Geplaatst

Je kunt een gearchiveerde cache gewoon als found loggen, als je het GC nummer maar weet.

Maar is helaas is het, bij mijn weten, niet meer toegestaan om een event cache te leggen.

De cache moet minimaal 3 maanden blijven liggen.

Geplaatst

Als ik het goed heb begrepen is dat niet meer mogelijk om een cache voor 1 dag te publiseren. In het voor jaar is die regel veranderd

Geplaatst

Je mag inderdaad geen caches meer voor 1 dag neerleggen. Maar wat houdt je tegen om een cache voor langere tijd te leggen met voor tijdens het event net wat andere opdrachten op de tussenpunten, en levende wp's? Met wat creativiteit moet dat volgens mij best te doen zijn

• Top! 1
Geplaatst

Ja, dat kan natuurlijk ook. Het lijkt me leuk om juist op het event de moeiljikheid op te schroeven (mn terrain, iets ingewikkelds onder toezicht en met begeleiding). Dan log je dus als eventbezoeker een '4' of '5' cache. Als je dan ná het event de difficulty verlaagt, heb je dan geen '4' of '5' meer gevonden of blijft dat gewoon staan?! Snappen jullie mijn vraag?!

Geplaatst

Ja, wijzigen kan. Maar stel je logt een difficulty '5' omdat dat zo leuk staat in je statistieken. Wat gebeurt er dan met die statistieken als de CO na een tijdje de '5' verandert in bv een '1'?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...