Spring naar bijdragen

Cache gevonden, wat nu?


traanbok

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Allereerst schrijf je je in op de site www.geocaching.com (gratis!) zoals je je ook hebt ingeschreven op dit forum.

Vervolgens zoek je je eerste cache, je schrijft wat in het logboekje, en thuisgekomen ga je naar de betreffende cache-pagina op bovengenoemde .com-site en klik je rechtsboven op "Log your visit". Je klikt vervolgens in het "Type of Log"-menu'tje op "Found it!" en je tikt een verhaaltje in over je bevindingen, hoe je de cache gevonden hebt etc.

Klik tot slot op "Submit log entry" en klaar is kees! Je verslagje komt onderaan de pagina te staan en de eigenaar van de cache krijgt ook automatisch een mailtje met daarin jouw verslagje (nog een apart mailtje sturen hoeft dus niet!).

 

Moet toch lukken? Succes met je eerste cache. :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar maanden terug had ik dezelfde problemen. Ik wil niet zeggen dat ik nu alles tot in de puntjes weet maar als je eerste cache gevonden is (begin vooral niet te moeilijk dus bijvoorbeeld met een traditionele cache) dan wijst de weg zich van zelf. Je kan, in de meeste gevallen, later je invoer nog corrigeren. Maar pas op! De verslaving slaat snel toe!

Henk :sleep1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Vix & the rest

Verslavend is het zeker! Voor 27 februari NOOIT van geocaching gehoord, op de 28e begonnen (HELAAS:niet gevonden :cry: ) de 29e een andere gedaan (EN RAAK: :thumbup: !) en we kunnen nu dus al niet meer ophouden........... :(! HAHA!

 

Een gevonden.... en nog veel, veel meer te gaan! Ik wil vanaf hier even iedereen bedanken voor deze geweldige site vol informatie! alle vragen die ik had zijn d.m.v. de zoekoptie beantwoord!

 

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...