HereIsTom Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dat je vind dat het niet goed werkt is iets anders dan dat het niet kan. Ja maar de vraag is dus of het handig is en dat is het dus niet op de Nokia, wel op de iPad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 (bewerkt) Grappig dat je dat zegt. Volgens de TomTom directeur zelf niet. 18 augustus 2011 bewerkt door Twentse Mug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HereIsTom Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 (bewerkt) Grappig dat je dat zegt. Volgens de TomTom directeur zelf niet. Kan wel zijn, maar ik spreek uit eigen ervaring en die is meestal anders dan al die commerciële jongens je willen doen geloven! En ik heb het niet over TomTom maar over Geocaching 18 augustus 2011 bewerkt door HereIsTom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twentse Mug Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Ik ben ook benieuwd welke versie van de Tomtom (versienummer) je op de nokia hebt gedraaid en wat je ervoor hebt betaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brouwertjes Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Dan wil ik je deze nog niet onthouden: Ik doe alles met de TomTom: navigeren, cachen en off-line de volledige cachebeschrijvingen (HTML) lezen Dat kan alleen in de auto, want de accu is in een uurtje leeg Nee hoor de TomTom kan gewoon met een AA-batterij worden opgeladen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HereIsTom Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Prima jongens, als jullie het allemaal beter weten moet je dat lekker doen, ik weet zelf wel beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden