Spring naar bijdragen

WAAS


Klompengatters

Aanbevolen berichten

Hier is het laatste nieuws van EURIDIS MCC (Mission and Control Center) for EGNOS SYSTEM TEST BED.

"The ESTB user community is informed that ESTB signal is likely to be resumed in

the coming days. Service will be provided using Inmarsat-3 AOR-E with PRN 120 (configured with message type 0/2). The planned date for the restart of the signal is Tuesday 14th June morning. This continuation of the ESTB service provision is foreseen to last until February 2006 according to the planned introduction of a standard Message in the EGNOS services. "

 

Het testsignaal op IOR-E is gestopt kortgeleden waardoor er geen SBAS is en dat vinden velen niet leuk. Zodoende wordt het signaal toch nog - totdat EGNOS actief is - uitgezonden. Maar wel blijft, zo begrijp ik, de test-bit gezet dus Garmin apparatuur zal dit signaal niet gebruiken.

Even het geheugen opfrissen: MT0/2 zou er in jan. 2005 zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Maar wel blijft, zo begrijp ik, de test-bit gezet  dus Garmin apparatuur zal dit signaal niet gebruiken.

Even het geheugen opfrissen: MT0/2 zou er in jan. 2005 zijn.

Voor zover ik het goed begrepen heb, zal ook de Magellan deze signaal niet gebruiken. Wel te zien op de GPS, lijkt het wel te doen, maar dat schijnt optisch bedrog te zijn. De gevoeligheid wordt nog geen mm anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...