Spring naar bijdragen

Nieuwe Atributes


masterchef

Aanbevolen berichten

724c1c24-9b3a-4dd5-8a23-c90345cf0492.jpg

 

Kwam deze nieuwe artibutes tegen tijdens het maken van een nieuwe cache beschrijving.

 

Van links naar rechts.

Wireless Beacon - Tree Climbing - Seasonal Access - Tourist Friendly - Front Yard (Private Residence) - Teamwork Required

 

Kijk eindelijk iets waar we wat aan hebben, en dan mogen we er nu 15 bij gaan zetten ipv 10 zoals het was.

Nu kunnen we gelijk filteren op de voortuincaches :lol1:

 

Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De nieuwe attributes zijn zeker een aanwinst. Ik hoop dat CO's ze ook gaan toekennen en juist gebruiken!

 

Ik ben regelmatig op zoek naar avontuurlijke caches. Wanneer ik d.m.v. een pocket querie ga zoeken op klim-caches (climbing gear), krijg ik een lijstje van 15 caches. Bij een aantal heb je helemaal geen klimspullen nodig. Van een aantal caches waarvan ik weet dat je het wel nodig hebt, is dit in de attributes niet aangegeven en verschijnen dus niet in mijn pocket querie.

Dat vind ik soms jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

724c1c24-9b3a-4dd5-8a23-c90345cf0492.jpg

 

Kwam deze nieuwe artibutes tegen tijdens het maken van een nieuwe cache beschrijving.

 

<knip>

Nu kunnen we gelijk filteren op de voortuincaches :lol1:

 

Masterchef

Ik heb vorige week direct het voortuincoontje bij mijn voortuincache geplaatst. Ik hoop ook op wat minder bezoekers nu :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...