Multihunters Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 Ik surfde net op marktplaats en daar heeft iem een zeer nette advertentie staan dat hij een Garmin gevonden heeft. Garmin Etrex Navigatie GPS gevonden op de Veluwe 6-8-2011 Advertentie: 472038721 Super aktie van de vinder!! Maar wie is hem kwijt? 2
Team MenM Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 Dat is idd een nette actie, maar het zou niet in me opkomen om daar te zoeken als ik hem kwijt zou zijn :-)
Multihunters Geplaatst 7 augustus 2011 Auteur Geplaatst 7 augustus 2011 Daarom zet ik dat hierneer ;-))) Maar misschien als hij een nieuwe gaat zoeken?? op marktplaats??
Helene Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 Zullen we hier eens twitter voor inzetten? Wie weet
delta123 Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 (bewerkt) Technetium? 7 augustus 2011 bewerkt door delta123
wolojoli Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 Ik begrijp waarom je aan Technetium denkt, maar die heeft een Oregon!
Zuurtje Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 Hij kan natuurlijk ook van een vereniging [scouting] of een bedrijf [niet mijn bedrijf ] zijn. Of van iemand die helemaal niet aan geocachen doet. Zonnig spoor Zuurtje
AJKwak Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 ik heb het ook nog even op twitter gezet wie weet komen de eigenaar en vinder tot elkaar
topzoekertje Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 Misschien heeft de eigenaar zijn telefoonnummer in het opstartscherm gezet. Heeft de vinder daar naar gekeken ?
technetium Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 Technetium? Mijn eTrex zou in Freiburg moetten liggen: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=2405725 Tc
dutchgoldwing Geplaatst 7 augustus 2011 Geplaatst 7 augustus 2011 (bewerkt) zo aan de vragen te zien is het een Mystery Gpsr BeschrijvingWie o Wie heeft zijn Garmin Etrex Navigatie verloren na het wandelen op de Veluwe?? op zaterdag 06-aug.-2011 De eigenaar kan mij mailen met een antwoord op één van de volgende vragen: A=waar hij/zij gelopen heeft --------------- woordwaarde = b=welk merk batterijen erin zit ------------ stapeltel mAH = c=eventuele accessoires aan/bij de gps ------hoeveel stuks = d=woonplaats/staat waar hij/zij woont -------woordwaarde - woordwaarde = e=in welk land hij met de kerst is geweest.- stapeltel woordwaarde = Gps is op te halen op N 52 21.(a*b ), E 5 43.3*c+d*e 7 augustus 2011 bewerkt door dutchgoldwing
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden