Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zo'n twee jaar geleden is die voor het laatst gevonden. Geen idee of die er nog ligt dus en of de CO er nog onderhoud aan pleegt enzo...

Ik denk niet dat ze die bedoelt MacDD. Deze is gisteren nog gevonden.

Deze is sinds gisteren nieuw. Dus misschien was die hem voor.

Geplaatst

de ts heeft die cache daar zelf neer gelegd.

Oke, dan snap ik er echt helemaal nix meer van. Hij kon toch niet? Of zoiets?

Geplaatst

de ts heeft die cache daar zelf neer gelegd.

Oke, dan snap ik er echt helemaal nix meer van. Hij kon toch niet? Of zoiets?

Mijn cache die gisteren online is gekomen heet "Stormpolder". De cache waar het in deze topic om gaat is de cache "stormpolderVLOEDBOS" Dat is dus duidelijk een andere.

Het hele vreemde van het verhaal is dat de cache "stormpoldervloedbos" alleen te zien is op de buren :blink: en niet op geocaching.nl. Vandaar dat ik er vanuit ging dat er via de buren ook caches geplaatst konden worden. Een soort conculega's dus. B)

Geplaatst

Mijn cache die gisteren online is gekomen heet "Stormpolder". De cache waar het in deze topic om gaat is de cache "stormpolderVLOEDBOS" Dat is dus duidelijk een andere.

Het hele vreemde van het verhaal is dat de cache "stormpoldervloedbos" alleen te zien is op de buren :blink: en niet op geocaching.nl. Vandaar dat ik er vanuit ging dat er via de buren ook caches geplaatst konden worden. Een soort conculega's dus. B)

Aha.

Op de buren kun je caches zien van geocaching, terracaching en ik dacht ook van qualitycaching.

Geplaatst (bewerkt)

Even een correctie/aanvulling. Wij, van de buren.eu, tonen op onze portaal-site caches van:

-geocaching.com

-terracaching.com

-opencaching.com

-opencaching.nl

- Hemma

bewerkt door De broekies
Geplaatst (bewerkt)

krimpenees, even ter aanvulling (al zou al deze informatie gezien de naam in je profiel toch geen nieuws mogen zijn):

een cache die is gepubliceerd via terracaching of opencaching enz. is geen belemmering voor de publicatie van een cache op geocaching.com. Dus als er een terracache in de buurt van jouw te publiceren cache ligt, zal dat niets uitmaken voor de publicatie van jouw cache. Dus jouw probleem moet toch iets anders betreffen.

Edit: ik was vergeten dat het de grondeigenaar was die bezwaar maakte. Tja, dan kun je daar weinig tegen inbrengen. De grondeigenaar heeft altijd gelijk en hoeft überhaupt geen redenen op te geven waarom hij een cache niet wil :)

bewerkt door kdv
Geplaatst

Laat het een wijze les zijn dat men eerst de grondeigenaar toestemming vraagt.

Al zou er een niet geocache gerelateerd item liggen. Het maakt niets uit de eigenaar beslist.

We kunnen nu wel hoog en laag gaan springen over pietje die het wel mag.

Maar daar kunnen we helaas niets aan doen.

Het enigste wat je kan doen is een beleefde brief maken om de persoon uit te leggen wat geocaching is.

In de hoop dat deze valt voor je vriendelijke charmes.

Geplaatst

...wat je kan doen is een beleefde brief maken om de persoon uit te leggen wat geocaching is.

Als er een terracache ligt, zullen de mensen van terracaching toch al wel hebben uitgelegd wat geocaching is?

Geplaatst

Mooi dat je cache gepubliceerd is. Misschien even handig ter aanvulling. Op geocaching.nl worden geen caches geplaatst, daar staan de caches die op geocaching.com staan. Je kan dus beter even checken met .com in plaats van .nl. Zoals meerdere mensen al aangegeven hebben heeft de buren gewoon een databank met caches van verschillende soorten cache sites die er bestaan.

Geplaatst

Ik zou eens gaan overleggen met de legger van de Stormpoldervloedbos-cache op terracaching en de eigenaar van het stuk land, want die terracache is ruim 2 jaar voor het laatst gevonden. Misschien dat er dan toch iets te regelen valt

Geplaatst

Als mede terracacher is het vaak juist het argument dat hij weinig gevonden word. Met geocaching heb je vaak "geo paadjes". Terracaches worden daar in tegen zo weinig gevonden dat je nog echt moet zoeken.

Dit houd in dat er minder schade is aan de natuur en dus eerder de eigenaar over de streep haalt om een terracache toe te laten ipv een geocache.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...