Spring naar bijdragen

Snelle Caches In Drenthe


vanbaarsel

Aanbevolen berichten

Binnenkort willen wij een "turbo-rondje" door het Noorden van Nederland gaan maken. We hebben spotgoedkope treinkaartjes (via http://www.hema.nl/ns) en gaan op één dag vanaf Delft naar Leeuwarden, dan door naar Groningen en willen eindigen in Drenthe.

 

In die laatste provincie zit ons "probleem". Ik ben op zoek naar een klein (+/- 5 kilometer) wandelbaar rondje, uiteraard het liefst in de buurt van het station. Ik heb in Hoogeveen gekeken, daar ligt een lange straat met nano's, maar ik weet niet of we daar heel vrolijk van worden. In Emmen ligt heel weinig, net als in Assen. Wie of wie heeft er een leuke suggestie voor deze provincie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De nano's in Hoogeveen liggen wel op leuke plekjes(in de hoofdstraat), verder bij Emmen,Coevorden geen snelle caches wel een leuke multi door Emmen.

 

Veel plezier op je cachedag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, er zijn maar acht stations in Drenthe! Dus rond die stations zal je moeten zoeken. Als je niet vrolijk wordt van Hoogeveen zou ik een multi in Meppel doen (met enkele simpele tradies)!

In Assen is het meeste te rapen, maar dan moet er eerst weer gepuzzeld worden.......suc6!

De stations Coevorden, Dalen, Veenoord en Emmen zijn alleen via Zwolle te bereiken en dat is vanaf Groningen wel heel erg om!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...