vanbaarsel Geplaatst 5 juli 2011 Share Geplaatst 5 juli 2011 Binnenkort willen wij een "turbo-rondje" door het Noorden van Nederland gaan maken. We hebben spotgoedkope treinkaartjes (via http://www.hema.nl/ns) en gaan op één dag vanaf Delft naar Leeuwarden, dan door naar Groningen en willen eindigen in Drenthe. In die laatste provincie zit ons "probleem". Ik ben op zoek naar een klein (+/- 5 kilometer) wandelbaar rondje, uiteraard het liefst in de buurt van het station. Ik heb in Hoogeveen gekeken, daar ligt een lange straat met nano's, maar ik weet niet of we daar heel vrolijk van worden. In Emmen ligt heel weinig, net als in Assen. Wie of wie heeft er een leuke suggestie voor deze provincie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 De nano's in Hoogeveen liggen wel op leuke plekjes(in de hoofdstraat), verder bij Emmen,Coevorden geen snelle caches wel een leuke multi door Emmen. Veel plezier op je cachedag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kopfdorf-Rangers Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Wellicht biedt het stationsdraadje hulp. Niet zo lang geleden wilde iemand cachen nabij stations. Er is toen een lijst gemaakt.Moet te vinden zijn op het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Tja, er zijn maar acht stations in Drenthe! Dus rond die stations zal je moeten zoeken. Als je niet vrolijk wordt van Hoogeveen zou ik een multi in Meppel doen (met enkele simpele tradies)! In Assen is het meeste te rapen, maar dan moet er eerst weer gepuzzeld worden.......suc6! De stations Coevorden, Dalen, Veenoord en Emmen zijn alleen via Zwolle te bereiken en dat is vanaf Groningen wel heel erg om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden