Spring naar bijdragen

Vaste Breedte Cachepagina


Aanbevolen berichten

Er is een hoop gedoe geweest over het besluit van gc.com om alle cachepagina's op een vaste breedte te zetten.

Sommige cachepagina's zien er daardoor nu erg slecht of onhandig uit.

 

 

Steunen jullie mijn idee om dit ongedaan te maken?

 

http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1989799-remove-fixed-width

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Al sinds de pagina grootte op een vaste breedte gezet werd heb ik daar tegen geageerd. Niet iedereen heft een beeldscherm van 1024 pixels breed, niet iedereen heeft z'n browser full screen staan. Mijn profiel pagina en al mijn cachepagina's zijn liquid opgezet. Zonde dat bezoekers niet zelf hun breedte kunnen kiezen. (En dan heb ik het nog niet eens over pagina's die juist zo leuk zijn omdat ze zo breed zijn.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb opnieuw gestemd, maar heb de indruk dat GS het probleem niet wil erkennen of niet wil begrijpen.

Ik heb de indruk dat GS het hele feedback gedoe niet wil begrijpen. Al vele ideeën zijn gegeven 463 zijn er geaccepteerd, wat dit betekend is nog niet duidelijk. Niks wordt toegevoegd aan de site en op al deze ideeën is gezegd: Geweldig dit doen we! Voorbeelden:

 

Dan zijn er natuurlijk ook nog 753 'ideeën' toegevoegd. Maar als je hierin gaat bladeren zijn dit alleen maar bug meldingen.

Is een feedback dan alleen bedoelt om bugs te melden? Of kan je daar ook nieuwe goede ideeën inbrengen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...