BigFurryMonster Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Er is een hoop gedoe geweest over het besluit van gc.com om alle cachepagina's op een vaste breedte te zetten. Sommige cachepagina's zien er daardoor nu erg slecht of onhandig uit. Steunen jullie mijn idee om dit ongedaan te maken? http://feedback.geocaching.com/forums/75775-geocaching-com/suggestions/1989799-remove-fixed-width
technetium Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Al sinds de pagina grootte op een vaste breedte gezet werd heb ik daar tegen geageerd. Niet iedereen heft een beeldscherm van 1024 pixels breed, niet iedereen heeft z'n browser full screen staan. Mijn profiel pagina en al mijn cachepagina's zijn liquid opgezet. Zonde dat bezoekers niet zelf hun breedte kunnen kiezen. (En dan heb ik het nog niet eens over pagina's die juist zo leuk zijn omdat ze zo breed zijn. Tc
Snapernixvan Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Daar ben ik het helemaal mee eens.... Ik vond het een achteruitgang. Een mooi gecentreerde pagina ziet er een stuk gelikter uit, dan de pagina, zoals we die nu links van het midden krijgen te zien. Ik ga je steunen...
Twentse Mug Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Op de podcacher podcast heb ik gehoord dat ook in de USA veel cachers daarover teleurgesteld zijn.
DanPan Geplaatst 3 juli 2011 Geplaatst 3 juli 2011 (bewerkt) Ik heb opnieuw gestemd, maar heb de indruk dat GS het probleem niet wil erkennen of niet wil begrijpen. Er was reeds een feedback met 1272 stemmen en die hebben ze gewoon op "declined" gezet... 3 juli 2011 bewerkt door DanPan
Waldio Geplaatst 3 juli 2011 Geplaatst 3 juli 2011 Ik heb opnieuw gestemd, maar heb de indruk dat GS het probleem niet wil erkennen of niet wil begrijpen. Ik heb de indruk dat GS het hele feedback gedoe niet wil begrijpen. Al vele ideeën zijn gegeven 463 zijn er geaccepteerd, wat dit betekend is nog niet duidelijk. Niks wordt toegevoegd aan de site en op al deze ideeën is gezegd: Geweldig dit doen we! Voorbeelden: Bring back Virtuals Solving a mystery Make a nano cache sie options Compare my unfounds with those of a friend Dan zijn er natuurlijk ook nog 753 'ideeën' toegevoegd. Maar als je hierin gaat bladeren zijn dit alleen maar bug meldingen. Is een feedback dan alleen bedoelt om bugs te melden? Of kan je daar ook nieuwe goede ideeën inbrengen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden