Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Allereerst: gefeliciteerd met je nieuwe hobby.

Heb je de maker al gemaild? Die is/zijn meestal welwillend om te helpen, en sommige waarderen het zelfs niet als je op dit medium om tips of hints vraagt. Succes!

Geplaatst

vraag het de Cacheeigenaar superstein

of ga op zoek naar site's waar ze gezamelijk pusselcache's oplossen

Barny

Geplaatst

Op een of andere manier zit er in die getallen waarschijnlijk een coördinaat verstopt. Hoe, dat weet ik ook niet (en als ik het wist zou ik het hier niet zeggen). Daar worden vaak ingewikkelde trucs voor bedacht. Deze is wellicht nog te lastig voor je. Als je een aantal van dit soort puzzels hebt gedaan, maar dan iets makkelijker, dan ga je ook meer mogelijke oplossingen zien.

In dit geval gaat het om een cache die pas net uit is. Daar zal de legger vast nog geen hints voor willen geven. Voor langer liggende caches willen ze dat vaak wel.

Het is inderdaad niet gebruikelijk om hier op het forum openlijk puzzels te bespreken. Een aantal cachers vind het geoorloofd om via (afgesloten) fora wel oplossingen uit te wisselen. Daarover zijn de meningen zeer sterk verdeeld. Velen vinden het uiterst onsportief en een belediging voor de cachelegger. Anderen zijn van mening dat het delen van kennis best kan.

Geplaatst

Geen idee wat je ermee moet, maar begin lekker met wat makkelijke geocaches en/of puzzels of nog beter de mooie routes/multi's in je omgeving en leer het geocachen lekker langzaamaan zonder dat je de "frusti" caches gaat doen. Die komen wel !

@Barny..... chill . ... een hoop mensen snappen je, maar doe eens kalm? Niet iedereen snapt deze hobby ineens, maar hebben een GEZOND zetje nodig.

Greetz AAPJ

Geplaatst

mischien heb je gelijk, en moet ik iets kalmer worden om te reageren, zal wel zwaar worden ;)

Barny

Geplaatst

mischien heb je gelijk, en moet ik iets kalmer worden om te reageren, zal wel zwaar worden ;)

Barny

Ha ha ha ha ha ha, die is goed Barny :lol1:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...