veentje22 Geplaatst 27 juni 2011 Geplaatst 27 juni 2011 Hallo! Ik ga over een week met mijn moeder en mijn oma 3 dagen naar Deventer speciaal voor geocaching , wij zijn nog maar beginnende geocachers... Weet iemand nog leuke caches/serie's daar in de buurt? We gaan een fiets huren dus we kunnen gelukkig ver komen ! We houden niet zo van die caches die vergelijkbaar zijn met Rondje Roosendaal, elke caches willekeurig achter een boom gegooid met een steen erop. Gewoon van die bijzondere eindstash's daar houden we wel van. Alvast dank! (We zaten zelf te denken aan: DCGeopoly, Recycle Powertrail, 24:00 uur serie, maar zijn dat niet van die zwakke eindstashs?) Veentje.
post@co Geplaatst 27 juni 2011 Geplaatst 27 juni 2011 Ik heb vorig jaar 1 cache gelopen in Deventer [IJssellandschap II] en dat was een leuke wandeling door de uiterwaarden. Blijkt ook een onderdeel van een serie te zijn, maar de rest hiervan weet ik niet.
Wad-Seekers Geplaatst 27 juni 2011 Geplaatst 27 juni 2011 DCGeoply heeft mooie plaatsen om te bezoeken, de verstoptechniek is niet steeds bijzonder. 24 heeft een mooie route en wisselende verstoptechnieken. Recycle trail heeft een mooie route, geen bijzondere verstoptechniek. Persoonlijk ben ik fan van de caches van de huismannetjes. Er zijn hier meerdere beroemde cacheleggers met leuke caches. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten denk ik aan Zuurtje en Stonehorse. Je kan ook de lijst 'caches voor starters' raadplegen. Er is hier erg veel te vinden! Veel plezier alvast.
Goedweerloper Geplaatst 27 juni 2011 Geplaatst 27 juni 2011 De recycle powertrail is leuk om te fietsen. Mooie omgeving, wel veel micro's dus dat moet je niet erg vinden. Onderweg is er met een klein uitstapje nog een echte Zuurtje te vinden, een enorme kist dus. 24:00 uur heb ik nog niet gedaan, dus daar kan ik nog weinig over zeggen.
PeterAnnemiek Geplaatst 27 juni 2011 Geplaatst 27 juni 2011 Hoi de Powertrail is inderdaad leuk en ook Pentagon , je kan alle kanten op daar, erg leuke stad met veel caches de serie 24 staat bij mij eerdaags op de planning , Groetjes Peter
veentje22 Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Geplaatst 28 juni 2011 Hartstikke bedankt voor al jullie aanraders ! We gaan volgende week.. deze caches ga ik in de gps zetten denk ik (als er niet meer aanraders zijn ) 24:00 uur Pentagon Caches van de huismannetjes, StoneHorse en Zuurtje. IJssellandschap (serie?) Recycle Powertrail (Echte grote van zuurtje?) DCGeopoly. Veentje
Wad-Seekers Geplaatst 28 juni 2011 Geplaatst 28 juni 2011 De bedoelde ijssellandschapcache heeft gc10vhz en heet ossenwaard gc10vj0, keizersrande, hoort bij dezelfde serie en vonden wij ook prachtig beide gemaakt door stonehorse De 'grote van zuurtje' ;-) heeft gc2jj68, daar kom je vlak in de buurt tijdens de recycletrail Wil je iets spannends? dan moet je ook gc9aea (de beuk erin) en gc2rmyd (ooh nee toch) even in je gps zetten Rondom de stad liggen ook nog 4 traditionals van Yellow Huricane. De bijbehorende bonus vergt wel wat gps vaardigheden. Aan de andere kant van de IJsel (hier in Deventer met een (1) s geschreven) vind je ook mooie multi's van Meryl. Veel plezier. We zien je logs wel langs komen.
Casteel Geplaatst 28 juni 2011 Geplaatst 28 juni 2011 Oude industrie van de Huismannetjes. Deze vergt een beetje voorbereiding maar is erg leuk uitgevoerd!
Wad-Seekers Geplaatst 28 juni 2011 Geplaatst 28 juni 2011 ik ben een fan van de huismannetjes, daar niet van. maar deze is naar mijn idee wel een beetje ingewikkeld voor beginnende geocachers. en topicstarter beschrijft zichzelf zo
Snapernixvan Geplaatst 28 juni 2011 Geplaatst 28 juni 2011 Wil je iets spannends? dan moet je ook gc9aea (de beuk erin) even in je gps zetten Veel plezier. Inderdaad erg leuk, maar wel eentje, die met regenachtig weer en zonder uitstekend schoeisel moeilijk te doen is zonder in het ziekenhuis te belanden.... Enige voorbereiding is hier wel op zijn plaats.... Maar het is een typische Zuurtje cache, die bij aankomst misschien dan niet direkt een puntje oplevert, maar wel een zeer stevige glimlach rond de mond..... Aanrader!
The Snoopy Family Geplaatst 28 juni 2011 Geplaatst 28 juni 2011 Wij vonden deze http://coord.info/GC2846E ook erg grappig.
veentje22 Geplaatst 28 juni 2011 Auteur Geplaatst 28 juni 2011 (bewerkt) Nogmaals bedankt voor al jullie hulp! Ik ben jullie zeer dankbaar ! Ik zal deze allemaal downloaden, na afloop zal ik wel zeggen hoe het is gegaan, en die ene puzzel die voor 'gevorderden' is snap ik inderdaad niet , het zal wel moeilijk zijn om het uit te leggen zonder het voor te zeggen denk ik (Daarom bewaren we hem nog even) Ik zoek ook nog uitdagende cache's met veel moeilijkheidssterren en dan niet voor de puzzel... maar voor de tocht , fijn dat jullie er al een paar hebben gedeelt ! Ik vind het erg fijn dat jullie dit allemaal doen voor ons! Aanraders zijn welkom !!! Veentje !!! EDIT: De BEUK erin lijkt me mega leuk ! Maar, wij hebben waarschijnlijk helaas geen goede uitrusting... iemand een oplossing? 28 juni 2011 bewerkt door veentje22
Wad-Seekers Geplaatst 28 juni 2011 Geplaatst 28 juni 2011 met een beetje lef kom je een heel eind. onze zoon van 16 klom er zo in. foto's kan je in het log van wad-seekers ontdekken
veentje22 Geplaatst 29 juni 2011 Auteur Geplaatst 29 juni 2011 (bewerkt) Ik ben bang dat het 'em niet gaat worden... ik ben nog maar 13 en me moeder die kan het niet doen omdat ze iets onstoken heeft in haar arm.. Is deze te doen voor een 13 jarige? (zonder klimuitrusting). Ik ben wel aardig lang voor me leeftijd: 1.76m (Want je ziet ook een man van 66 jaar het doen ) Alvast bedankt! Veentje 29 juni 2011 bewerkt door veentje22
Wad-Seekers Geplaatst 29 juni 2011 Geplaatst 29 juni 2011 Misschien dan beter niet. Degenen die beneden staan te kijken hebben ook enige lef nodig. Je hebt wel een hulpje nodig om te starten. Ik vond het leuk om met mijn zoon mee te gaan maar mijn vrouw wilde het niet zien... Er is genoeg ander moois.
Aanbevolen berichten