Licabri Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Help!!!!!! Ik ben een newbie en heb de volgende vraag. Gisteravond heb ik mapsource geinstalleerd op mijn pc, en vervolgens heb ik via OSM kaarten opgehaald. Tot het ophalen van de kaarten gaat alles goed, ze staan op de pc, maar ik krijg ze niet in mapsource bij mijn mapsource staat er naast de in/uitzoomtekens niets. Ik kan dus mijn kaarten niet invoeren in mapsource Wie heeft daar een oplossing voor? Alvast bedankt Licabri
thex Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Je geeft wat weinig informatie, en ook is je vraag moeilijk te lezen. Ik neem aan dat je standaard OSM hebt opgehaald, geschikt voor mapsource (.org, en niet een platte kaart voro ozi oid). Dan is het gewoon setup.exe draaien, of als dat er niet is het .reg bestandje aanklikken.
Huntertje Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Andere post wegens dubbele plaatsing verwijderd, graag alleen in dit draadje doorgaan
Team Gelaen Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Via garmin.openstreetmaps.org download ik normaal alleen de gmapsub.img. deze kun je rechtstreeks in de garmin dir op de sd-kaart kopieren. Op deze manier heb je mapsource niet nodig. Jan
StefandD Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Je kan hier kant-en-klare mappen voor Mapsource downloaden (wel kijken of er onder "Mapsource installer (.exe)" "Yes" staat).
thex Geplaatst 23 juni 2011 Geplaatst 23 juni 2011 Zou de topic startster op de vragen antwoord willen geven, ipv op het forum rond te banjeren, anders moet je hier ons geen vragen gaan stellen. Je wilt geholpen worden of je wilt het niet.
Licabri Geplaatst 23 juni 2011 Auteur Geplaatst 23 juni 2011 Bedankt voor jullie reacties, ik ga zometeen het een en ander proberen, om te kijken of ik het voor elkaar ga krijgen. Indien ik meer hulp nodig heb laat ik ht weten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden