Spring naar bijdragen

Display Vista Hcx Valt Uit Bij Sommige Batterijen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik kom af en toe een raar probleem tegen met m'n Vista HCx. Ik gebruik overwegend oplaadbare batterijen, van Duracell en Alecto. Als reserve heb ik er altijd ook nog een paar van Ikea en andere vage merken bij me.

Met de oplaadbare valt mijn GPS regelmatig uit, maar alleen op het moment dat ik de helderheid van m'n display wil aanpassen. Met de Ikea's en andere rommel heb ik dat nog niet eerder meegemaakt. Zojuist heb ik van de Alecta's een paar rafelige randjes van het plastic laagje afgekrabbeld, daarna was het probleem over. Voor dit moment althans. Ben benieuwd hoe dat het komend weekend zal gaan.

Oja: Ik heb inderdaad gechecked of de batterijen echt vol zijn. Ze zijn echt vol :blush:

Iemand bekend met dit probleem of een suggestie voor een oplossing?

Geplaatst

Ja ik heb hetzelfde probleem ook met de HCX. Ik heb het idee dat de oplaadbare batterijen wellicht hun kracht wat verloren hebben door het verbruik door de tijd heen. Dat ze onvoldoende kracht hebben om de hoogste belasting aan te kunnen. Bij mij gaat het apparaat ook uit als ik de schermverlichting hoger zet. Bij de laagste stand kan ik gerust nog een dagdeel met het apparaat cachen.

Geplaatst

Ja ik heb hetzelfde probleem ook met de HCX. Ik heb het idee dat de oplaadbare batterijen wellicht hun kracht wat verloren hebben door het verbruik door de tijd heen. Dat ze onvoldoende kracht hebben om de hoogste belasting aan te kunnen. Bij mij gaat het apparaat ook uit als ik de schermverlichting hoger zet. Bij de laagste stand kan ik gerust nog een dagdeel met het apparaat cachen.

Gebruik Recyko batterijen en je probleem is opgelost.

Geplaatst

Heb je bij de instellingen het juiste type batterij geselecteerd ?

Een goede tip. Ik zie dat batterij-instelling op alkaline staat terwijl de oplaadbare batterijen nimh zijn. Ik ga het zo eens proberen. Bedankt!

Geplaatst

Dank, allen, voor de reacties. Heb idd ook alkaline geselecteerd staan (zeg ik uit m'n hoofd...)

En het andere topicje lees ik ter leering ende vermaeck ook nog eens even goed door :thumbup:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...