Kruimeldief Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Kruimeldief je begint een beetje warrig te worden. Je haalt zelf het argument scoren erbij en vervolgens doe je alsof ik het erbij haal. Niet te veel zuipen he voordat je wat intikt. En zeik dan zelf niet zo de hele tijd. Minder zuipen zal tot minder zeiken leiden. Hmmm jij bent niet consistent ofwel duurzaam. Lees me gerust nog maar eens een paar keer weer na. De tekst blijft nog wel ff staan. Op den duur snap je wel wat ik bedoel en anders vraag je me het maar hè knul? Als je me niet begrijpt moet je niet van het onderwerp gaan afwijken en een punt van weer iets anders gaan maken. Trouwens, over mijn zuipen gesproken, nog steeds rancuneus dat je niet bij ons op het terrasje mocht aanschuiven? Want voor zover ik me kan herinneren was dat de enige keer sinds 25 jaar dat ik het op een zuipen heb gezet. Ik zal minder zuipen als jij belooft gewoon weer naar school te gaan. Onderwijs maakt wijs. Zelfs basisonderwijs zal jou al goed doen. Maar let wel, als ik niet zuip ben ik morgen nuchter en jij.... Verdere gezeik graag per PM en niet via het forum. GRTZ Kruimeldief Komt tijd, komt Grolsch Drinkontbijt.
boudewijn99nl Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Wat zei ik nu over zuipen en intikken? je bent erg hardleers. Lees jij mijn reacties er nog maar op na en dan zal je het misschien ooit nog begrijpen. Het valt me op dat je tegen anderen vaak schermt met termen als: "te moeilijk" "lager onderwijs" "snap je het wel" Ik weet niet wat voor opleiding je hebt gehad, maar het komt op mij over dat je je lagere school niet hebt afgemaakt.
Kruimeldief Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 @Boudewijntje: Wat snap je niet in het volgende? Verdere gezeik graag per PM en niet via het forum. GRTZ Kruimeldief Lach en de wereld lacht met je mee, snurk, en... je slaapt alleen.
boudewijn99nl Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Wat snap jij niet van: "TERUG IN JE HOK!"
Biertjuh Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Boudewijn: Kruimel heeft duidelijk genoeg PM gezegd. Ik denk niet dat iemand hier iets mee op schiet, als je zo nodig off topic wil doe dit dan op een gezellige manier en ga niet op iemand afgeven. Als jij je aangesproken voelt vanwege jouw zogenaamd moeilijke caches, dan moet je nog heel veel leren. Niet iedere geocacher heeft VWO of Universiteit. Ik ga me bijna schamen als ik nu een zogenaamde moeilijk cache op zou kunnen lossen. Marja die nog maar een neemt.
Wilxlii Carrotte Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Boudewijn: Kruimel heeft duidelijk genoeg PM gezegd. ... Waarom doet Kruimel dan zelf geen PM?
boudewijn99nl Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Marja, Als ik je mening wil horen dan geef ik je er wel eentje.
boudewijn99nl Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 En Williii heeft gelijk, ik ga niet PM op commando. Kruimel moet dan zelf afzien van een publieke reactie en een PM naar mij sturen. Het is weer een voorbeeld van de INCONSISTENTIE van Kruimeldief op het forum.
Biertjuh Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Noch jij noch Kruimel zitten op mijn mening te wachten, maar als jij op het forum commentaar levert ken je verwachten dat mensen hun mening geven. Hoe oud ben je eigenlijk? Nooit geleerd om respect te hebben voor een ander? Terug in je hok zeg je tegen de hond, en dan ook AF! en dat zou jij eens moeten doen.
boudewijn99nl Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Noch jij noch Kruimel zitten op mijn mening te wachten, maar als jij op het forum commentaar levert ken je verwachten dat mensen hun mening geven.Hoe oud ben je eigenlijk? Nooit geleerd om respect te hebben voor een ander? Terug in je hok zeg je tegen de hond, en dan ook AF! en dat zou jij eens moeten doen. Kunnen we het geitenwollensokken gehalte wat omlaag gooien? Wat een cliches zeg.
Heirbaut Hunters Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Is dit het draadje "Lamballen voor gevorderden" geworden. Tjeeeeeeeeeemig, men heeft mij wel eens iets verweten. Kappûh nou, asteblief
Geepjes Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 gezellig hier... leuk om te zien dat mensen hun hobby zo serieus nemen
Biertjuh Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Is dit het draadje "Lamballen voor gevorderden" geworden. Tjeeeeeeeeeemig, men heeft mij wel eens iets verweten. Kappûh nou, asteblief Ik probeer niet te reageren, maar het is wel heel moeilijk. En HH, wie weet komt het nog wel eens goed en zitten we straks weer met zijn allen op een terrasje ergens in Emmen. Volgens mij staat mijn caravan daar nog steeds. En voor Boudewijn: Ik ben zeker geen geitenwollensokken type en al helemaal niet triest, maar jouw gezeik zo langzamerhand wel zat. Marja
Twinlife Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 maar jouw gezeik zo langzamerhand wel zat. hier wil ik nog wel wat aan toevoegen tussen gezeik en zo moet nog staan zijn wij (en daar hoor ik ook bij) gr twinlife (die niet wilde reageren maar het moest even)
Kruimeldief Geplaatst 25 februari 2004 Geplaatst 25 februari 2004 Daar ik ineens niets meer heb vernomen is de eindtijd 72 uur verlengd. Het valt me op dat je tegen anderen vaak schermt met termen als:"te moeilijk" "lager onderwijs" "snap je het wel" Goed, nog één keertje dan. Ik ben ook hardleers. Ik heb goed 1600 berichtjes achtergelaten op dit forum. Als jij voor 28-02-2004 om 23:00 5 berichtjes kunt quoten waarin ik buiten jou om, mede geocachers afzeik met "te moeilijk", "lager onderwijs" en "snap je het wel", dan stort ik met spoed € 25,00 in de donateurspot van geocaching.nl Als het je niet lukt dan doe jij het. Afgesproken? Gaat jou geld kosten, en .nl is weer een donateur rijker Hee Geoman, ik ben zieltjes aan het winnen voor de kas.... GRTZ Kruimeldief Ik ben niet in de war, ik ben gewoon goed gemixed.
Aanbevolen berichten