Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Voor een serie die ik hopelijk binnen nu en 2 weken ter review zal aanbieden hebben heb ik wat vragen over earthcaches;

1) Ik heb gelezen dat deze soort caches niet door onze welbekende reviewers worden bekeken, maar door een Amerikaanse reviewer. Is dit nog steeds het geval?

2) Hoe lang duurt het ongeveer voordat deze persoon de cache heeft gereviewed?

Dit omdat ik het leuk zou vinden als alle 15 caches ongeveer tegelijk de lucht in gaan en het dan jammer is als er op 2 van de 15 nog gewacht moet worden.

3) In hoeverre wordt er echt gekeken naar de "geologische leerzaamheid" van de cache? Zal de naam van een kunstenaar bij een leuk kunstwerk voldoende zijn?

Tot zover even mijn vragen.

Hierbij wat extra informatie over mijn serie, zodat e.e.a. wellicht nog wat duidelijker wordt:

De gemeente .... bestaat uit 15 dorpen, welke allen van een cache zijn voorzien. Om iedereen in de gelegenheid te stellen de bonuscache van deze serie te vinden, hebben wij de dorpen opgedeeld in 2 groepen.

In elke cache is een hint te vinden voor de bonuscache. Je hoeft enkel de caches van één groep te vinden om alle hints te verzamelen. Mocht je een cache niet kunnen vinden of is deze tijdelijk offline, dan heb je de mogelijkheid om in het dorp van de andere groep het juiste antwoord te vinden. Om zoveel mogelijk tegemoet te komen aan ieders wensen bestaat deze serie uit (korte) multi's, mysteries, traditionals en earthcaches.

Alvast bedankt, Oemoemenoetjes

Geplaatst

1) Nee, Nederlandse earthcaches worden nu bekeken door een Belgische earthcache-reviewer

3) Het is wel de bedoeling dat de earthcache over een geologisch verschijnsel gaat en dat je daar vragen over stelt die ter plekke opgezocht/opgemeten kunnen worden. Een aanvullende vraag over een kunstwerk die daar staat mag wel. Als de tekst alleen over de kunstenaar gaat, wordt het niet goedgekeurd als earthcache.

Geplaatst

1) Ik heb gelezen dat deze soort caches niet door onze welbekende reviewers worden bekeken, maar door een Amerikaanse reviewer. Is dit nog steeds het geval?

Nee, door een belg.

2) Hoe lang duurt het ongeveer voordat deze persoon de cache heeft gereviewed?

Dit omdat ik het leuk zou vinden als alle 15 caches ongeveer tegelijk de lucht in gaan en het dan jammer is als er op 2 van de 15 nog gewacht moet worden.

Is heel verschillend, mijne kwam binnen 2 dagen uit!

3) In hoeverre wordt er echt gekeken naar de "geologische leerzaamheid" van de cache? Zal de naam van een kunstenaar bij een leuk kunstwerk voldoende zijn?

Heel erg, een naam is niet genoeg. Je moet een opdracht uitvoeren met een GPS. Bijv. een afstand meten of iets in die richting.

Ik hoop dat je iets heb aan deze informatie!

Geplaatst

Bedankt voor jullie antwoorden. De antwoorden op mijn derde vraag bevestigen mijn vermoeden.

Ik ga de earthcaches maar veranderen in een ander soort cache, dat komt in mijn geval het beste uit :) .

Groeten Oemoemenoetjes

Geplaatst

Als je de serie ter review aanbiedt kun je aan de reviewer schrijven dat je graag wil dat de serie in een keer komt. Je kunt dan bijv. 30 mei aanbieden en vragen of zij 10 juni gepubliceerd kunnen worden. In overleg kan er best veel.

Succes

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...