Spring naar bijdragen

Contact Met Karel Kraak


technetium

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Het lukt mij niet (meer) om contact te krijgen met Karel Kraak / Bert de Rooij. Na zijn mailtje van 14 maart (waarin hij aangaf de maandag daarop tijd hoopte te hebben) heb ik niets van hem gehoord. Ik heb gebeld, gemaild, ge-sms-t en toen ik vorige maand "toevallig" in de buurt was ben ik er ook nog even langs gegaan. Dit alles zonder resultaat.

 

Voor de duidelijkheid het gaat om meer dan alleen een molenmuntje (hoewel ik dat ook graag ontvang). Ik heb een goede rechtsbijstandsverzekering maar toch los ik dit liever buiten het juridische circuit op. Dus als iemand een manier weet waarop ik in contact kan komen, laat het a.u.b. weten. Het zal ons beide een hoop gedoe besparen.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Join the club! Ik zou zeggen, pak het zakelijk aan! Brief zenden en termijn stellen. Emoties helpen toch niet.

 

Maar laten we niet over hem niet hier openlijk voor de zoveelste keer afvallen.

Iedereen weet het nu zo onderhand en contact leggen kan en wil hij blijkbaar niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat er zaken niet goed zijn gegaan in meerdere draadjes al genoemd.je hebt op alle mogelijke manieren contact met hem proberen te krijgen dus verwacht ook niet dat je door starten van dit topic nog iets verder komt. Zijn contact gegevens zijn te vinden op zijn site. Geeft hij geen gehoor dan zou ik de geëigende wegen maar bewandelen. Topic starter, ik ken je verhaal en vind het te gek voor woorden dat het zo moet lopen, maar dit draadje ga ik wel sluiten. Het voegt niets toe aan eerdere berichten over karel kraak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...