Skries Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 In een ander draadje wordt besproken dat caches ten onrechte als traditional zijn opgenomen. Hier heb ik nog wel een foutje. De cache: Bentheimer zandsteen staat geregistreerd als verstopt in Nederland. Nou ik ben er geweest, ze spraken er verdacht veel Duits, plaatsnaam- en verkeersborden leken niet op de Nederlandse etc. Kortom kan deze cache veranderd worden als verstopt in Duitsland?
deBruineBeren Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 Zo liggen er in Frankrijk en America ook nog een paar.
Twinlife Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 In een ander draadje wordt besproken dat caches ten onrechte als traditional zijn opgenomen. Hier heb ik nog wel een foutje. De cache: Bentheimer zandsteen staat geregistreerd als verstopt in Nederland. Nou ik ben er geweest, ze spraken er verdacht veel Duits, plaatsnaam- en verkeersborden leken niet op de Nederlandse etc. Kortom kan deze cache veranderd worden als verstopt in Duitsland? ja en vroeger hoorde het wel bij nederland. gr twinlife (die niet zo goed in topografie is)
Heirbaut Hunters Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 In een ander draadje wordt besproken dat caches ten onrechte als traditional zijn opgenomen. Hier heb ik nog wel een foutje. De cache: Bentheimer zandsteen staat geregistreerd als verstopt in Nederland. Nou ik ben er geweest, ze spraken er verdacht veel Duits, plaatsnaam- en verkeersborden leken niet op de Nederlandse etc. Kortom kan deze cache veranderd worden als verstopt in Duitsland? Nee hoor, staat duidelijk in de omschrijving dat deze in Duitsland ligt: Deze cache ligt in een heel mooi gebied net over de grens (15km) bij oldenzaal in het plaatjsje bad bentheim. Het is heuvelachtig rotsachtig gebied. Deze cache is zowel lopend als klimmend te bereiken. Alleen is deze door een Nederlander neergelegd (dan wel door iemand die goed Nederlands schrijft). Er hoeft dus niets veranderd te worden. Ik zou ook niet weten wat.
Skries Geplaatst 10 februari 2004 Auteur Geplaatst 10 februari 2004 HH, Als je boven in de pagina kijkt zie je naast het landkaartje staan in Netherlands. Als je de cache gelogd hebt, komt hij bij je caches te staan die je in Nederland hebt gevonden. De cache is inderdaad door een Nederlander geplaatst. Bij het plaatsen van caches moet je aangeven in welk land je hem geplaatst hebt. Standaard zal dit wel op Netherlands staan (bij Nederlandse cachers).
Heirbaut Hunters Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 HH,Als je boven in de pagina kijkt zie je naast het landkaartje staan in Netherlands. Als je de cache gelogd hebt, komt hij bij je caches te staan die je in Nederland hebt gevonden. De cache is inderdaad door een Nederlander geplaatst. Bij het plaatsen van caches moet je aangeven in welk land je hem geplaatst hebt. Standaard zal dit wel op Netherlands staan (bij Nederlandse cachers). Hmmm, da's waar. Maar een Nederlander die wat in Duitsland neerlegd zal wel gezeur worden met de goedkeuring. Wellicht is dat de reden. Persoonlijk vind ik het niet zo spannend of het een duitse of nederlandse cache is.
barnold Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 Persoonlijk vind ik het niet zo spannend of het een duitse of nederlandse cache is. ik ook niet zo, maar in de .nl statistieken worden nl-caches anders geteld dan buitenlandse. en ik kijk toch wel eens op welke plaats ik in de nl statistiek sta.
Aanbevolen berichten