Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wil de nieuwe Sinterklaas zich bij mij melden ?

Dan heb ik een speciaal kado (Sint,wie ben ik )voor hem/haar

Zodat deze Sinterklaas het feest autisme vriendelijk kan maken :thumbup:

Als schrijfster van dat kado,zal ik een persoonlijk noot er in schrijven :beerchug:

Geplaatst

Dankjewel Sinterklaasje, voor het plezier dat je ons hebt gegeven! :thumbup:

Jammer dat je stopt, maar ik zal je nooit vergeten. Je stopt toch niet met cachen?

Succes voor de opvolgSint, op naar het volgende Surpise-event!

groetjes GeoVlinder

ps Is stoppen de nieuwe trend???

Geplaatst

Beste cachers,

cache-sinterklaas is blij jullie te melden dat er een vervolg komt aan zijn activiteiten omdat hij iemand bereid heeft gevonden om zijn werk over te nemen.

Ik wens deze sint veel succes en hoop dat deze het met even veel plezier gaat beleven als ik altijd heb gedaan. Iedereen bedankt voor de deelname in de afgelopen 2 keer dat ik het heb georganiseerd en blijf dit vooral doen want voor groot en klein is dit een fantastisch feest.

de 'oude' Cache-sinterklaas

Geplaatst

Bedankt voor de organisatie in het verleden en ik wens de nieuwe sint veel succes!

En daar sluit ik me graag bij aan! Sint bedankt en succes! :thumbup:

• 3 months later...
Geplaatst

Gaat dit jaar het surprise event weer door? Ik heb nog geen Event online gezien, of heb ik iets over het hoofd gezien?

Aangezien het Sint-Event aan de beurt is zal het waarschijnlijk begin december zijn, en dus had ik hem eerlijk gezegd al wel online verwacht.

Geplaatst

Beste Gerard en andere surprise cachers,

Je bent er vroeg bij, dat doet me deugd. Dit jaar is het de beurt aan de cache-sinterklaas. Net als voorgaande jaren zal dit event eind oktober/begin november online komen. Je kunt je natuurlijk nu al voorbereiden door het uitzetten van een mooie route en het samenstellen van je wensenlijstje. "Vol verwachting klopt ons hart", ook die van mij.

Alvast veel voorpret gewenst en groeten,

Cache-sinterklaas

Voor degenen die zich afvragen wat de bedoeling is: Surprise event 2007 en Surprise event 2009.

Geplaatst (bewerkt)

Zal maar weer eens batterijen gaan kopen voor evil-sint, de mijterse vent en il-cercatore-diffetoso :ph34r:

bewerkt door thex
Geplaatst

Ik was in de veronderstelling dat het Event vorig jaar al vrij vroeg online was, maar even terugkijken blijkt het toen begin november te zijn geweest.

Ook dus nog geen 2 maanden voor het Event. Maar dan wacht ik rustig nog even af tot hij online komt :lol:

• 2 weeks later...
Geplaatst

Er schijnt enige verwarring te zijn omtrent de "oude" en "nieuwe" Cache-Sinterklaas. De reeds bestaande accounts op .nl en .com zijn overgenomen door de "nieuwe" Cache-Sinterklaas. Het aanspreekpunt voor het Surprise event 2011 en de emailadressen blijven hetzelfde als voorgaande jaren.

Bij mijn weten is The cacheman nog steeds dezelfde.

Er komt dit jaar weer een nieuw event en deze zal door dit account georganiseerd worden. Naar verwachting komt deze eind oktober online. Uiteraard hoeft dit jullie niet te weerhouden om alvast een cache uit te gaan zetten, om t.z.t. niet opgejaagd te worden door de deadlines. Succes alvast!

Zie ook: Surprise event 2007 en Surprise event 2009.

Dit bericht staat ook op geocaching.com.

Geplaatst

Zal maar weer eens batterijen gaan kopen voor evil-sint, de mijterse vent en il-cercatore-diffetoso :ph34r:

De mijterse vent

Zit op de bahama's op zijn krent

Al zijn goedde is allang opgebruikt

Ik denk dat hij hier nooit meer opduikt

Evil

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...