terp1234 Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Hoi, Gisteren heb ik in GSAK nog logs toegevoegd aan mijn eigen caches met addlogs.gsk. Vandaag waren er weer een aantal gelukkige vinders met logjes, maar als ik nu addlogs.gsk weer draai krijg ik het resultaat van 0 nieuwe logs terug. Zou het te maken kunnen hebben met de update van gc.com gisteravond en zijn er meer die dit ondervinden? Groetjes, Terp1234 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cardamar Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Hier even lezen: http://gsak.net/board/index.php?showtopic=5014&st=840 De laatste site-upgrade heeft ervoor gezorgd dat de macro niet meer werkt. Lignumaqua is druk bezig om het probleem op te lossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terp1234 Geplaatst 7 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2011 Er is inmiddels net weer een nieuwe versie van addlogs.gsk die het weer als vanouds doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden