Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wij zijn premium member geworden. Ik heb het formulier ingevuld en er zijn 0 caches gevonden. Wat gaat er fout? Wie kan mij helpen?

Geplaatst

Door premium member te worden krijg je geen gevonden caches toegekend. Je moet ze nog wel eerst vinden en loggen;)

Geplaatst

Waar heb je 0 gevonden caches?

Als ik op .com je opzoek zie ik er 68.

We hebben er al 68 gevonden, dat klopt. Maar ik wil een pocket query maken dat lukt niet.
Geplaatst

Als je via je profiel naar stel pocket query samen gaat, zie je onderaan een vakje met my finds.

In dit vakje zit een knopje "Add to Queue". Dit kun je maximaal 1 keer per 3 dagen doen.

Als je daarop klikt en daarna even geduld hebt, krijg je een PQ met je gevonden caches via de mail toegestuurd. Ook staat hij dan in je lijst die je kunt downloaden (tabje "Pocket Queries ready for download").

Als het goed is moet je dan 68 gevonden caches hebben.

Geplaatst

Aha,

Het maken van een pocket query resulteert in 0 gevonden. Dan is er iets met je query waardoor ie niets vindt. Er zijn zoveel vakjes dat daar geen eenvoudig antwoord op is te geven. En nu kan ik niets proberen want de .com site geeft geen sjoege. Zeker pre-onderhoud (dat begint toch pas om een uur of 6 vanavond?)

Geplaatst

Ik hoef bij de my finds PQ niets in te stellen hoor. Het is wel een kwestie van even geduld hebben. Het lijkt altijd net of hij niets doet. Als ik dan een kwartiertje later kijk, blijkt hij het toch gedaan te hebben.

Geplaatst

Ik heb vandaag nog mijn pq's binnengekregen.

En .com doet het nog steeds hoor.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...