Wad-Seekers Geplaatst 29 april 2011 Geplaatst 29 april 2011 De lijst 'caches voor starters' 2011 is gereed. De lijst is flink uitgebreid en telt nu ruim 500 caches. Dat was nodig omdat vorig jaar werd opgemerkt dat starters in hun eigen omgeving moeten kunnen starten. We hebben Nederland verdeeld in gebieden met een straal van 20 km. Binnen die straal zijn minimaal 3 traditionals, 3 multi's en 3 mysteries geselecteerd. Van elk gebied is een bookmark beschiikbaar: Alkmaar Amsterdam Apeldoorn Arnhem Bergen op Zoom Boxmeer Breda Cornwerd Den Bosch Den Helder Eindhoven Emmen Enkhuizen Enschede Gorinchem Groenlo Groningen Hoogeveen Lauwersoog Leeuwarden Leiden Lelystad Lemmer Lienden Maasbracht Maastricht Nijkerk Nijverdal Oosterwolde Oude Pekela Rotterdam Terneuzen Utrecht Venlo Zierikzee Zwolle op vlieland-terschelling-ameland Sugesties voor een volgende lijst blijven natuurlijk welkom. Van de starters zouden we graag vernemen of ze de lijst gebruiken en of die behulpzaam was. Groeten van post @ co, sivota en wad-seekers 1
kruijf Geplaatst 29 april 2011 Geplaatst 29 april 2011 Er word gevraagd om een gebruikersnaam en wachtwoord.
Wad-Seekers Geplaatst 29 april 2011 Auteur Geplaatst 29 april 2011 Het is ff wennen met zo'n server... maar nu zou het moeten werken.
Delbar Halpipe Geplaatst 29 april 2011 Geplaatst 29 april 2011 De lijst is flink uitgebreid en telt nu ruim 500 caches. Dat was nodig omdat vorig jaar werd opgemerkt dat starters in hun eigen omgeving moeten kunnen starten. Heel goed!
trapje Geplaatst 29 april 2011 Geplaatst 29 april 2011 er staat ook een gearchiveerde cache in de lijst dat lijkt me niet de bedoeling.
post@co Geplaatst 29 april 2011 Geplaatst 29 april 2011 (bewerkt) ik zag het ook net..deze http://coord.info/GC1PXMQ die zullen we van de lijst afhalen 29 april 2011 bewerkt door post@co
Wad-Seekers Geplaatst 29 april 2011 Auteur Geplaatst 29 april 2011 Nee dat is natuurlijk niet de bedoeling. Over het hoofd gezien? Of kort geleden (1 mnd) gearchiveerd?
trapje Geplaatst 29 april 2011 Geplaatst 29 april 2011 Nee dat is natuurlijk niet de bedoeling. Over het hoofd gezien? Of kort geleden (1 mnd) gearchiveerd? 7 april gearchiveerd maar disabled vanaf november 2010 verder mooie lijst als beginner heb ik hier wat aan. Leuke is dat ik sommige caches ook zelf had uitgekozen om te doen.
expir_bofh Geplaatst 30 april 2011 Geplaatst 30 april 2011 De CO (die de cache gearchiveerd heeft) kan het vast zelf ook wel melden maar aangezien ik het net in mijn mailbox kreeg samen met published caches kan er helaas weer een heel mooie van de lijst af, te weten waterpartij in Alphen. Blijkbaar hebben vandalen daar de constructie gesloopt.
Waldio Geplaatst 1 mei 2011 Geplaatst 1 mei 2011 Er staan ook PM caches in, bijv. deze. Dit lijkt me niet de bedoeling? Want deze lijst is toch gemaakt voor cachers die net zijn begonnen/of nog even willen kijken of het leuk is?
Mandy Geplaatst 7 juli 2011 Geplaatst 7 juli 2011 Super dat dit gemaakt is ! Ik ben benieuwd of ik nu zelf aan de slag kan ! Klein minpuntje is dat ik nu alle bestanden af moet om te kijken of ze ergens in de buurt liggen.
Waldio Geplaatst 7 juli 2011 Geplaatst 7 juli 2011 Klein minpuntje is dat ik nu alle bestanden af moet om te kijken of ze ergens in de buurt liggen. Ik was bezig (ga er wel weer even verder mee) met een kaart die hiervoor bruikbaar is.
Bolle1961 Geplaatst 7 juli 2011 Geplaatst 7 juli 2011 In de geocaching app kun je ze sorteren op afstand ( pocket querie aan maken ), met gsak wss ook wel, nog niet geprobeerd
Wad-Seekers Geplaatst 14 augustus 2011 Auteur Geplaatst 14 augustus 2011 Klein minpuntje is dat ik nu alle bestanden af moet om te kijken of ze ergens in de buurt liggen. Het maken van een kaart wil niet erg lukken. Daarom heb ik de lijst gesplitst in 37 gebieden. Al die gebieden hebben nu een eigen bookmark. In dat bookmark zitten de 'caches voor starters' met een straal van 20 km rondom die stad of plaats. In het eerste bericht van dit draadje staan links naar al deze bookmarks. Starters gebruiken meestal nog geen gsak en zijn vaak ook geen pm. Die opties vallen daarom af.
Aanbevolen berichten