Spring naar bijdragen

Geoleaks Vraag

De Wijngemachtigde

Aanbevolen berichten

Zojuist even geprobeerd op de website van Geoleaks te kijken, maar ook mijn mailadres is verbannen. Zelfs een ander adres dat ik (nog) niet gebruikt heb. Zou er een antipatie zijn voor gmail adressen? Of worden zo gesponserd worden door Hotmail/Microsoft? Of hebben ze al genoeg leden? Of zijn alle cachers die raadselcaches gemaakt hebben verbannen? :cry:

Ik zal het nooit te weten komen, want ik ben verbannen... :thumbdown:

Dan toch maar de banner op mijn website plaatsen! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Overigens is recentelijk (8 maart) een aanpassing geweest in de guidelines van Geocaching.

GEOCACHING.COM SITE

TERMS OF USE AGREEMENT

Last updated: March 8, 2011

4. Use of Publishing Tools and Forums

You agree not to:

(m) Publish, in any form of media, the solutions, hints, spoilers, or any hidden coordinates for any geocache without consent from the cache owner.

Dit betekent dus dat diegene die meewerkt aan GeoLeaks deze regel overtreed. Wellicht moet er een tweede banner komen voor diegene die op GeoLeaks meewerkt aan oplossingen: Yes ik heb een BAN gekregen van geocaching.com (en ik ben het zelf schuld). :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist even geprobeerd op de website van Geoleaks te kijken, maar ook mijn mailadres is verbannen. Zelfs een ander adres dat ik (nog) niet gebruikt heb. Zou er een antipatie zijn voor gmail adressen? Of worden zo gesponserd worden door Hotmail/Microsoft? Of hebben ze al genoeg leden? Of zijn alle cachers die raadselcaches gemaakt hebben verbannen? :cry:

Ik zal het nooit te weten komen, want ik ben verbannen... :thumbdown:

Dan toch maar de banner op mijn website plaatsen! :thumbup:

Dit is geen ban krijgen, ze accepteren geen gMail of Hotmail adressen. Zodra je daar een ander -onbekende- email host invult kan je wel door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaan iedereen nu Barny ook verbannen en word daar ook een banner voor gemaakt?? :thumbdown:

Zie de onliner in dit draadje #170

Barny,

Die iedereen die om een coördinaat vraagt meteen zijn vriend vind en de gevraagde coördinaat ook zal geven, of tenminste op zoek gaan of dat coördinaat te verkrijgen is.

bewerkt door Twinlife
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk eens een leuke BANner!

Maar mag ik dan ook een banner omdat ik niet geband kan worden, omdat ik geen account heb? :lol1:

gewoon account maken dan zeggen dat je ergens niet mee eens bent op geoleaks en dan heb je gelijk een ban :lol:

andere mogelijkheid: een ik heb geen geoleaks account banner :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eindelijk eens een leuke BANner!

Maar mag ik dan ook een banner omdat ik niet geband kan worden, omdat ik geen account heb? :lol1:

gewoon account maken dan zeggen dat je ergens niet mee eens bent op geoleaks en dan heb je gelijk een ban :lol:

[...]

Is mij anders niet gelukt.... :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...