Duifjes Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Hm, ja die mail van Groundspeak heb ik dus gehad. En niet nagekeken of het credit card nummer nog klopte Gebruik dat ding nauwelijks dus ik was al lang weer vergeten dat we een nieuw nummer gekregen hadden. Na enig zoeken denk ik dat het volgende aan de hand is: Paysquare is overgegaan naar ICS, en toen kreeg ik een nieuw nummer. Ik vermoed dat kaarten met een eigen bank-label er geen last van hebben. Wij hebben dus een kaart waar alleen maar "Mastercard" op staat en geen naam van een bank of ander bedrijf.
goldentree Geplaatst 15 augustus 2011 Geplaatst 15 augustus 2011 Tijdens de looptijd van mijn PM een cadeautje gehad, ofwel een jaar PM-lid. Dit was direct bijgeschreven en de oorspronkelijke looptijd met 12 maanden verlengd. Heb nu een restant looptijd van 1,5 jaar.
TeamLTC Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Ik vroeg me af of iedereen hier al van op de hoogte was .. klik .. Wij hebben er inmiddels al een paar keer gebruik van gemaakt .. (Each new Garmin device can be set up to receive a complimentary 30-day Groundspeak Premium Membership). *gratis tip* Thx, voor de tip.. Ik heb dit inmiddels. Echter de hints, log van andere en uitleg bij de cache (handig bij multi's) worden niet op mijn Dakota 20 overschreven en dat terwijl dat dit toestel van Garmin wel getoond kan worden. Dit terwijl ik nu dus wel voor 1 maand proef premium member ben. Ik kan niet kiezen voor de optie GPX bestand (alleen LOC Waypoint bestand en stuur naar mijn GSP). Klopt dat? Natuurlijk wil ik ook graag weten of dat wel verandert als ik wel volledig premium member wordt en er dus voor betaal, want anders zie ik de meerwaarde niet zo. Alvast bedankt voor de info.
Marcel en Micha Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Ik heb een Dakota 20 en kan gewoon GPX files overschrijven naar mijn GPS en pocket queries maken van GPS formaat. Ik zie altijd de omschrijving, laatste logjes van andere mensen en de hint. De omschrijving van een cache is niet heel makkelijk te lezen. Het is alleen maar tekst en het staat allemaal achter elkaar en er zitten geen foto's tussen. Als ik een multie ga doen, print ik altijd de cache omschrijving uit.
TeamLTC Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Thx, M & M voor de snelle reactie.. Als ik op mijn profiel klik en dan op overzicht komt rechts dit te staan: Basic Member Sinds: 16/08/2011 Jouw lidmaatschap opwaarderen Jouw publieke profiel | Uitloggen Terwijl bovenaan rechts premiumlid staat. Zou het kunnen dat dit het verschil is tussen die maand proef die ik nu heb en als je wel betaald, dat je als volwaardig premiumlid meer kunt doen. Zoals GPX-files naar GPS sturen? Echter bij die gratis proefmaand (zie linkje eerder bericht) zou je volgens mij dus wel gpx-files naar de gps kunnen verstruren. Vandaar dat ik het nogal vreemd vind. Ik ben nog maar net begonnen aan deze mooie en beetje verslavende hobby, maar binnen nog geen week hebben we al bijna 30 caches gevonden (oke ik heb wel vakantie dat scheelt).
kalkendotters Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Basic Member Sinds: 16/08/2011 Jouw lidmaatschap opwaarderen Jouw publieke profiel | Uitloggen Terwijl bovenaan rechts premiumlid staat. Dat klopt niet; stuur een mailtje naar contact@groundspeak.com met de uitleg van je probleem. Dan kunnen zij dat rechtbreien... Zou het kunnen dat dit het verschil is tussen die maand proef die ik nu heb en als je wel betaald, dat je als volwaardig premiumlid meer kunt doen. Zoals GPX-files naar GPS sturen? Echter bij die gratis proefmaand (zie linkje eerder bericht) zou je volgens mij dus wel gpx-files naar de gps kunnen verstruren. Vandaar dat ik het nogal vreemd vind. Nee, er bestaat niet zoiets als een proefabonnement. of je nu 30 dagen premium bent, of 1 jaar, de functies die je krijgt en de werking ervan zijn exact gelijk. Waarschijnlijk kun je nu in je profiel ook geen PocketQuery's aanmaken, anders zou dat een oplossing unnen zijn om de GPX files op je GPS te krijgen.
TeamLTC Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 (bewerkt) Dat klopt kalkendotters. PocketQuery's maken wil ook niet lukken. Mail is naar ze onderweg. Hopelijk kunnen ze het probleem oplossen, want als het allemaal goed werkt na een maandje proef wil ik voor die paar tientjes per jaar waarschijnlijk wel premium member worden. 2 september 2011 bewerkt door TeamLTC
TeamLTC Geplaatst 2 september 2011 Geplaatst 2 september 2011 Mail is verzonden en inmiddels is het probleem opgelost. Ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen.
Scully1112 Geplaatst 2 november 2011 Geplaatst 2 november 2011 Bedankt voor de tip om via Garmin m'n nieuwe map62s, mijn premium membership met 30 dagen verlengd; gratis !
Aanbevolen berichten