Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben sinds kort in bezit in een 62s.

Allemaal mooi en prachtig maar...........

Ik heb bij aanschaf van de GPS de topografische kaart (benelux) erbij aangeschaft maar ik mis de straatnamen toch wel.

Ik wil dus nu ook de euopeese wegenkaart (microSD/SD CN NT Europa)op SD kaart erbij kopen.

Maar hoe goed kunnen deze kaarten samenwerken? Als ik een stukje topografische kaar upload naar de Gps komt die dan in plaats van de wegen kaart of zijn beide kaarten (wegenkaart + topografische) zichtbaar? Ik hoop natuurlijk op het laatste [:)]

Geplaatst

Je moet de kaarten samen tegelijk uploaden naar de Garmin met MapSource. Als dat gebeurd is, kun je kiezen in het menu van de Garmin welke kaarten je aanzet. Als ze beide aanstaan, zie je de gegevens ook van beide kaarten verschijnen.

Geplaatst

Je moet de kaarten samen tegelijk uploaden naar de Garmin met MapSource. Als dat gebeurd is, kun je kiezen in het menu van de Garmin welke kaarten je aanzet. Als ze beide aanstaan, zie je de gegevens ook van beide kaarten verschijnen.

Je hoeft met de nieuwe generatie Garmin's niet persé alles tegelijk meer up te loaden.

Je kunt een eenmaal geupload kaartbestand een andere naam geven en dan met Mapsource of basecamp een tweede bestand uploaden zonder dat de eerste kaart overschreven wordt.

Greetz Bloodwoosj.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...