Z3nuw& Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 Ik denk inderdaad dat de beginners het forum nog niet weten te vinden. Maar ik zou ook geen andere manier vinden om ze te bereiken. Zelf ben ik in onze 'begintijd' - nog maar een jaar geleden - wel snel op zoek gegaan naar meer informatie over deze geweldige hobby op internet. Daarbij kwam ik veel informatie tegen op zowel dit forum als andere fora. Wellicht een idee om een event te organiseren. Komt in de listings voor zonder dat er op plekken zoals deze gezocht hoeft te worden. Bij beginners is de lijst van caches die dichtbij liggen vaak nog groot en of het event daar tussen opvalt is natuurlijk de vraag.
parreg Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 Worden er door .nl wel eens nieuwsbrieven verstuurd?
Ma-Bu Geplaatst 13 april 2011 Auteur Geplaatst 13 april 2011 Ik denk inderdaad dat de beginners het forum nog niet weten te vinden. Maar ik zou ook geen andere manier vinden om ze te bereiken. Wellicht een idee om een event te organiseren. Komt in de listings voor zonder dat er op plekken zoals deze gezocht hoeft te worden. Bij beginners is de lijst van caches die dichtbij liggen vaak nog groot en of het event daar tussen opvalt is natuurlijk de vraag. Ik kan wel een event organiseren, maar bij een event mag je niemand uitsluiten. Het heeft weing zin voor Kilo-cachers om bij dit event aanwezig te zijn, anders dan een punt erbij. De meeste hebben de caches die we gaan doen reeds gedaan. Een klasje is leuk als het nieuwelingen zijn, en een kleine groep. Je kunt dan goed de aandacht erbij houden, en alle vragen beantwoorden. Ook ligt de hoofdzaak op zoeken, en verstopmethode.
parreg Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 Ik kan wel een event organiseren, maar bij een event mag je niemand uitsluiten. Dat doe je ook niet .. Het heeft weing zin voor Kilo-cachers om bij dit event aanwezig te zijn, anders dan een punt erbij. .. want je betrekt de 'ervaren' cachers er gewoon bij welke een aantal starters op sleeptouw nemen. Helemaal door jezelf bedacht :-)
Ma-Bu Geplaatst 13 april 2011 Auteur Geplaatst 13 april 2011 Ik kan wel een event organiseren, maar bij een event mag je niemand uitsluiten. Dat doe je ook niet .. Het heeft weing zin voor Kilo-cachers om bij dit event aanwezig te zijn, anders dan een punt erbij. .. want je betrekt de 'ervaren' cachers er gewoon bij welke een aantal starters op sleeptouw nemen. Helemaal door jezelf bedacht :-) he!!!! ik wist wel dat ik goed ben...... ;-) Tja, zo had ik het nog niet bekeken. Het is inderdaad een oplossing, alleen heeft zich maar 1 team aangemeld. Wel grappig om zo 25 ervaren teams te hebben en 1 die het "nog moet leren" leuk overdone. Ik wacht nog even het GME af, en prik dan een datum (een zaterdag) samen met het andere team. Maken we een gezellige dag van.
parreg Geplaatst 13 april 2011 Geplaatst 13 april 2011 Bovendien zijn er genoeg multi's in de regio die ik graag nog een keer loop. Dus een dergelijk event lijkt me wel wat om met iemand mee te lopen. Wat dat betreft is er vanuit deze kant wel interesse.
zwerver Geplaatst 26 april 2011 Geplaatst 26 april 2011 (bewerkt) Leuk plan! Zelf ook eens zoiets georganiseerd: Kabouterschool. Was wel even terug, blijkt, 2 november 2002 (toen je alle cachers nog bij name en van gezicht kende, nou ja, bijna alle cachers dan ). 26 april 2011 bewerkt door zwerver
EvdB69 Geplaatst 24 mei 2011 Geplaatst 24 mei 2011 Een leuk idee om zo mensen op weg te helpen in de cachewereld. Moch er ook behoefte aan zijn in de het zuiden van het land (omgevening Tilburg) dan wil ik daar wel een dagje plannen! Als Tilburg een keer door gaat zouden wij (2 pers) ook wel mee willen.
patje Geplaatst 25 mei 2011 Geplaatst 25 mei 2011 Door drukte is het even op een laag pitje gezet, maar zal binnekort eens een datum prikken. Op dit moment zitten we op 6 personen voor het zuiden. Tot snel! patje
De Kolonisten.be Geplaatst 25 mei 2011 Geplaatst 25 mei 2011 (bewerkt) Door drukte is het even op een laag pitje gezet, maar zal binnekort eens een datum prikken. Op dit moment zitten we op 6 personen voor het zuiden. Tot snel! Patje, Als het kan dan na Pinksteren, wij gaan 2 weken weg. Kijken of we wat caches kunnen scoren in Luxemburg en Duitsland. 25 mei 2011 bewerkt door De-Kolonisten
Bolle1961 Geplaatst 25 mei 2011 Geplaatst 25 mei 2011 Is er nog behoefte aan een 'beginnersklasje' voor Geocaching, net als vorig jaar? Er worden een aantal caches aangedaan, en verschillende verstopmethodes getoont. Ook kunnen er onderweg vragen gesteld worden, die ik hopelijk kan beantwoorden. Hier heb ik wel zin in, ben nog niet zolang bezig met Geocaching as zaterdag kan ik niet, daarna in principe iedere dag beschikbaar
't Hopbelletje Geplaatst 2 juni 2011 Geplaatst 2 juni 2011 Hier nog een mogelijke zoeker die zich aan wil sluiten voor het klasje
patje Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 hallo allemaal. Voor de mensen die in het zuiden graag een dagje "les" wilde hebben, heb ik als datum 3 juli gepland. Ik zal nog even kijken in welke omgeving, zodat we van alles een beetje kunnen doen. Graag hoor ik wie er mee wil en met hoeveel personen. groeten en tot 3 juli Patje en N0kk0
teamclaessen Geplaatst 8 juni 2011 Geplaatst 8 juni 2011 Hallo allemaal, Lijkt me leuk en leerzaam om eens mee te lopen met oudgediende. Helaas kunnen wij 3 juli niet. Mss later deze zomer of na de zomer nog eens een beginnersklasje in het zuiden? (Tilburg las ik al, wij komen uit Limburg])
Aanbevolen berichten