Spring naar bijdragen

Probleem Met Kaart Van Nl Bij Stats Genereren


fastfolkert

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil graag in mijn stats de kaarten van NL (provincies en gemeenten) erbij hebben.

Helaas lukt dat niet; ik doe het volgende:

 

- run FindStatGen3

- bij de "find" statistics HTML export kies ik OPTIONS en dan MAPS

- install map datafiles from GSAK (die NL-datafiles heb ik gedownload)

- ik kies uit die lange lijst landen de NL provincies en NL gemeenten

- ik zie dat de datafiles gelezen worden (rode balkjes)

- maar nu gaat het vermoedelijk fout want het "select country/country maps" blijft leeg

- ik druk op OK en nog eens op OK en de macro loopt verder.

 

Uiteindelijk heb ik een mooie statistics HTML pagina, maar zonder die NL kaarten......

 

Wat doe ik fout?

 

Thx, Folkert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De country/state/county informatie moet eerst door GSAK worden binnengehaald, dat doet de FindStatGen niet voor je.

Download hiervoor de CountryStateCounty macro.

 

Verder kan je dit automatiseren door bij importeren van gpx-bestanden bij County update een Y in te vullen en bij State update een S.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik kan uit je beschrijving niet opmaken of je de kaarten ook aangevinkt hebt na installatie. Je moet in 'Sectie volgorde' (net onder de knop kaarten) ook aangeven dat andere kaarten enabled moeten zijn. Ben je dat soms vergeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan uit je beschrijving niet opmaken of je de kaarten ook aangevinkt hebt na installatie. Je moet in 'Sectie volgorde' (net onder de knop kaarten) ook aangeven dat andere kaarten enabled moeten zijn. Ben je dat soms vergeten?

 

Welke installatie bedoel je? Die van de CountryStateCounty macro? Die installeerde gewoon zonder iets te vragen en staat nu in mijn lijstje macro's...

 

Ik ben bang dat ik GSAK en z'n macro's tamelijk onbegrijpelijk vind.....Ik heb denk ik behoefte aan een simpele "howto" om op basis van je GSAK database een mooie statspagina te maken, incl. provinciekaarten.

 

FF

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...