Spring naar bijdragen

Overleg Met Het Flevolandschap


Z3nuw&

Aanbevolen berichten

De zeer geslaagde cacheleggersdag die gisteren op initiatief van de buren bij Landschap Overijssel werd gehouden gaf veel bruikbare informatie voor het vervolgoverleg dat voor vandaag bij het FlevoLandschap gepland stond.

 

Zoals wellicht bekend heeft global namelijk ook contact gezocht met FlevoLandschap en daarom waren wij (Robert en ik) gisteren wederom uitgenodigd om in een heerlijk zonnig Natuurpark bij Lelystad uitleg te geven over de bedoelingen en mogelijkheden van geocachen.

Er zijn nu ook híer (onder voorbehoud) afspraken gemaakt voor het organiseren van een cacheleggersdag in mei of juni waarbij zowel de terreinbeheerders als cacheleggers in de gelegenheid worden gesteld om nader kennis te maken en een aantal ideeën door te spreken.

 

Als voorbereiding daarop wil ik graag weten of er cachers zijn die in één van de gebieden van het FlevoLandschap in de komende tijd een geocache willen leggen en aanwezig willen zijn bij zo'n cacheleggersdag.

 

En, als klap op de vuurpijl: in september wordt er door het FlevoLandschap (bestaat dit jaar 25 jaar, evenals de provincie Flevoland) een familiedag georganiseerd waarbij een combinatie van geocachen en schatzoeken het main-event zal worden!

De precieze uitwerking hiervan houden we nog eventjes geheim maar het belooft een erg leuke dag te worden.

bewerkt door Z3nuw&
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

je heb een mail van mij !

 

ik bedoel een DM hier op het forum

kan je nickname niet vinden op .com

 

neem even contact op met mij via e-mail

of twitter @dutchgoldwing

 

geogroet Mario aka dutchgoldwing

bewerkt door dutchgoldwing
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat leuk dat zo'n dag georganiseerd gaat worden! Zelf ben ik niet van plan een cache te leggen (ik zoek ze wel) maar die familiedag, daar heb ik wel oren naar!

Hoe worden we daarover op de hoogte gehouden??

 

Succes met de voorbereidingen en het overleg,

 

De Bu(n)gels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De familiedag zal op een zondag in september worden georganiseerd.

Er zijn ideeën over hoe de combinatie van geocachen en schatzoeken vormgegeven kan worden maar die willen wij graag nog even voor onszelf houden totdat het concreet vorm krijgt.

 

Uiteraard zal hier op het forum nieuws hierover bekend gemaakt worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede actie lijkt me voor alle partijen. :rolleyes:

 

Ik neem dat gezien het "massale" karakter geen cacheplek diep in de natuur zal worden gekozen.

Het kan een leuke opstap naar deze hobby betekenen. Natuur en geocachen hoeft elkaar beslist niet te bijten.

 

Daar heb ik al een aantal leuke voorbeelden van mogen ervaren.

En je komt steeds nieuwe tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...