Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil twee nieuwe caches online brengen.

Nu las ik in een ander topic over submitter en dat leek mij wel een handig programma.

Ik heb inmiddels twee GC nummers aangevraagd en gekregen maar het programma werkt niet goed op mijn computer. (of ik doe iets fout) Hij slaat namelijk de gegevens niet op. Als ik datgene wat ik gedaan heb opslaat en uitzet en ik een uur later weer verder wil gaan zijn alle gegevens weg. Alleen de twee aangevraagde GC codes staan er nog in. Maar de naam en alle ingevulde informatie is weg.

Nu ben ik het programma zat en wil de caches eigenlijk gewoon op geocaching.com verder maken maar kan ik nu de aangevraagde gc codes naar de pagina van geocaching.com krijgen zonder eerst de pagina af te maken?

Geplaatst

Aangezien .COM de GC-nummers uitdeelt zullen ze daar gewoon te vinden zijn.

Je kunt dus gewoon probleemloos verder werken op .COM

Geplaatst

Je kunt je caches en dus hun nr's terug vinden in je profiel op geocaching.com bij caches, en dan even klikken op eigen caches. (maar dan in het engels als je de site in het engels bekijkt.)

Geplaatst

Oke bedankt. Dan ga ik gewoon verder op geocaching. Com.

En dan laat ik dat submitter verder gaan.

Geplaatst

Het aanmaken van een cache, het invoeren van informatie in de Geocache Submitter en daarna opslaan (op je eigen computer) is nog net niet voldoende.

De informatie die je toe wilt voegen aan je cachepagina moet ook verstuurd worden (gesubmit) naar de site van geocaching.com anders is de informatie daar inderdaad niet te vinden.

Om de ingevulde gegevens te 'submitten' ga je naar het laatste tabblad (Indienen), vult de vinkjes bij 'Ja, ik heb gelezen en begrijp de richtlijnen voor het plaatsen van een cache' en 'Ja, ik heb gelezen en stem in met de website voorwaarden' en je klikt op 'Submit'. Dat is alles!

Het eerste vinkvakje 'Ja, de cache is op het moment actief' kan je alleen aanvinken als je de knop 'Controleer' hebt gebruikt en er geen fouten zijn geconstateerd.sub

Uiteraard staat het je vrij om de cache submitter niet te gebruiken. Het is naar mijn idee een prettig hulpmiddel om je cache pagina('s) offline te bewerken en op te slaan.

Je kan de Geocache Submitter ook naast het rechtstreeks aanpassen op de .com website gebruiken.

Ook dingen die je mist of graag anders ziet zijn van harte welkom. Het programma is goed bruikbaar maar het kan natuurlijk altijd nog beter.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...