Spring naar bijdragen

lokatiekaarten bij nieuwe cache.


Klompengatters

Aanbevolen berichten

Hoi een ieder,

 

Misschien zie ik het verkeerd maar als ik bij de nieuwste caches kijk dan valt me iets op.

De caches die vanaf 25 januari aangemaakt zijn hebben geen kaartje meer waar de cache zich ongeveer in Nederland bevind. Ook het kaartje met de automatische doorstart naar mapquist is niet meer aanwezig.

 

Is hier een reden voor of gaat er ergens iets fout.

 

Ben een beginneling en het viel me ineens op dat het ontbreekt sinds 25 januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi een ieder,

 

Misschien zie ik het verkeerd maar als ik bij de nieuwste caches kijk dan valt me iets op.

De caches die vanaf 25 januari aangemaakt zijn hebben geen kaartje meer waar de cache zich ongeveer in Nederland bevind. Ook het kaartje met de automatische doorstart naar mapquist is niet meer aanwezig.

 

Is hier een reden voor of gaat er ergens iets fout.

 

Ben een beginneling en het viel me ineens op dat het ontbreekt sinds 25 januari.

kijk maar eens naar dit draadje http://forum.geocaching.nl/index.php?a...f=34&t=1581&hl=

 

 

 

gr twinlife (die ook wel eens wat kwijt is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm kom je die aap van mij ook weer tegen.

 

Maar zoals al in het ander draadje vermeld. Dat de kaartjes bij een cache geplaatst worden duurt altijd een paar dagen. Die Amerikanen werken niet in het weekend.

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D Mijn favoriete zevengangenmenu bestaat uit een hotdog en een six-pack bier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...