hjjnoordam Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Bij het openen van ons public profile up Gc.com blijken ineens alle banners en GSAK weg te zijn!! Hoe kan dit nu? Wie heeft ook problemen? Ook er opnieuw opzetten lukt momenteel niet.
Team Tabak Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Er gaat nog wel meer mis. Op de Google Maps zie ik onze reeds gevonden caches niet meer. De lachebekjes zijn weg. Alle caches worden gewoon als zijnde "nog niet gevonden" weergegeven. Het werkt wel op de nieuwe beta versie van de kaarten. Het zal wel weer goed komen. Morgen nog maar eens proberen.
De Haelder Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Ik dacht dat ik de enige was, ik heb een paar andere profielen bekeken en daar stond wel alles. Hier is dus ook alles foetsie
hopmaniak Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Hier ook alles weg! op GC.com lopen ook de meldingen binnen veel over de maar nu ook over de profiel pagina. Maar even een nachtje zo laten.... misschien gebeurt er een klein wondertje.
Team JuTeP Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Ook ik had vandaag wat aanpassingen op mijn profiel gemaakt en controleerde nog even of alles ok was. Tot mijn verbazing alle HTML code weg uit het aangepaste profiel. Gelukkig heb ik het wel in backup maar eerst maar even wachten wat GC.com gaat doen. In Google maps GC zijn ook de lachebekkies weg. Morgen weer even checken.
team nessa Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Ze staan er hier wel gewoon, maar als we willen editten is alles leeg.
Helene Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Ik heb toevallig mijn avatar veranderd en dat ging met veel pijn en moeite... ik dacht dat het daardoor kwam FF afwachten maar.
Team Spijk Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Mijn smileys op de kaarten zijn al enkele weken weg, dus ik wil niet heel pessimistisch zijn, maar een nachtje....... Team Spijk
mineraal Geplaatst 20 maart 2011 Geplaatst 20 maart 2011 Hier is ook alles weg. Gelijk gekeken of het nog wel op mijn site stond. Gelukkig wel. Dus maar gauw opgeslagen voor het geval dat ? Groet Team Mineraal
novw Geplaatst 21 maart 2011 Geplaatst 21 maart 2011 Uploaded with ImageShack.us Huh? Hier doet alles het?
Japiejoo Geplaatst 21 maart 2011 Geplaatst 21 maart 2011 De problemen van gister lijken inderdaad weer opgelost, de site is bij mij weer snel en de 's zijn ook terug.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden